• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مدیر سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان فارس؛

ارائه خدمات درمان ناباروری به ۳۰۰ زوج بسیجی در فارس

  • کد خبر : 56762
  • 18 بهمن 1401 - 19:00
ارائه خدمات درمان ناباروری به ۳۰۰ زوج بسیجی در فارس
مدیر سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان فارس از ارائه خدمات درمانی به ۳۰۰ زوج نابارور بسیجی استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: تا کنون ۱۵۰ زوج تحت پوشش تکمیلی بیمه "طرح رویش و امید" قرار گرفته‌اند.

جواد عباسی سه‌شنبه ۱۸ بهمن در یک نشست خبری ضمن تبریک چهل‌و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: موسسه خدمات درمانی بسیجیان در راستای اجرای بند “ب” ماده ۴ اساسنامه بنیاد تعاون بسیج و برای ارائه خدمات سلامت به بسیجیان در مردادماه سال ۵۷ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

او با اشاره به اهم فعالیت‌های موسسه خدمات درمانی بسیجیان در سه بخش خدمات درمانی، خدمات بیمه‌ای و خدمات مددکاری، گفت: در بخش خدمات درمانی بیش از ۲۰ هرار مترمربع فضای درمانی در قالب ۱۲ مرکز در شهرهای شیراز، یزد و … حال بازسازی و احداث است.

عباسی با بیان اینکه در بخش درمانی بیش از ۱۸۳۷ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در قالب تیم پزشکان، متخصصان و جراحان مشغول به‌کار هستند، افزود: همچنین از سال ۹۰ تا کنون به بیش از ۲۷ میلیون نفر بسیجی با پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال یارانه خدمات سلامت ارائه شده است.

او گفت: این موسسه با هدف کاهش سهم بسیجیان از هزینه‌های درمان، کمک به کاهش آثار روحی و روانی بیماری بسیجیان با ایجاد پشتوانه بیمه‌ای در زمان بازنشستگی و از کارافتادگی؛ فوت و یا نقص عضو اقدام به ارائه بسته جامع خدمات بیمه‌ای کرده است.

عباسی گفت: با توجه به بند یک سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری؛ موسسه خدمات درمانی بسیجیان طرح حمایت از زوج‌های نابارور بسیجی را برای نخستین بار در کشور با هدف توسعه دسترسی بسیجیان بی بضاعت به خدمات درمان ناباروری در قالب “طرح رویش و امید” با همکاری مراکز درمان ناباروری در دستور کار قرار داده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه به ۵۳۵۰ زوج در قالب طرح رویش و امید پرداخت شده است، گفت: با کمک‌های انجام شده در این طرح شاهد تولد ۴۸۰ نوزاد بوده‌ایم. علاوه بر آن، امسال به ۳۰۰ زوج نابارور خدمات درمانی ارائه شده است و ۱۵۰ زوج هم تحت پوشش بیمه تکمیلی این طرح قرار گرفته‌اند.

عباسی همچنین خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد بیش از ۲۷۰ هزار نفر به ارزش بیش از ۶۵ میلیارد ریال از خدمات مددکاری مستقیم و غیرمستقیم این موسسه بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56762

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.