• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز:

تقاطع رحمت–قائم موجب رفع بخشی از گره‌های ترافیکی بولوار رحمت می‌شود

  • کد خبر : 56535
  • 16 بهمن 1401 - 17:09
تقاطع رحمت–قائم موجب رفع بخشی از گره‌های ترافیکی بولوار رحمت می‌شود
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح رحمت-قائم با دو رویکرد مهم رفع گره‌های ترافیکی بولوار رحمت و دسترسی مناسب مردم از جنوب و شرق و غرب به حرم حضرت شاهچراغ(ع) احداث می‌شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، به‌مناسبت دهه فجر در دومین مرحله از برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی شهرداری شیراز، ۱۲ پروژه با اعتبار ۳۶۱.۲ میلیارد تومان ازجمله کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت در محدوده شهرداری منطقه ۵ با حضور استاندار فارس، فرماندار شیراز، شهردار شیراز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد.

علی‌اکبر سلطانی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در آیین کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح رحمت-قائم بیان کرد: امروز شاهد یک کلنگ‌زنی متفاوت در شیراز با رویکرد حل مسائل مردم هستیم.

او با بیان اینکه گره‌های ترافیکی در مسیرهای شریانی موجب اختلال در زندگی روزمره مردم می شود، افزود: بولوار رحمت یکی از مسیرهای شریانی شیراز و رویکرد کمیسیون متبوع و مجموعه شورا حل گره‌های ترافیکی با رویکرد تسهیلگری در چنین مسیرهایی است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح رحمت-قائم با دو رویکرد مهم رفع گره‌های ترافیکی بولوار رحمت و دسترسی مناسب مردم از جنوب و شرق و غرب به حرم حضرت شاهچراغ(ع) با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

سلطانی ابراز امیدواری کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی، مسائل مردم سریع‌تر و با کیفیت‌تر حل شوند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56535

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.