• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
جانشین فرمانده انتظامی فارس خبر داد؛

توقیف کامیون حامل ۵۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در فارس

  • کد خبر : 55761
  • 01 بهمن 1401 - 18:34
توقیف کامیون حامل ۵۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در فارس
جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون، یک هزار و ۳۲۳ طاقه‌پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار یوسف ملک‌زاده شنبه یکم بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی در محورهای‌مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران موفق شدند در بازرسی از این کامیون یک هزار و ۳۲۳ طاقه پارچه خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار ملک‌زاده خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را در زمینه قاچاق کالا و ارز را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۷۸ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز نیز از دستگیری ۷۸ متهم و محکوم تحت تعقیب طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به برای حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۷۸ نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کنند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55761

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.