• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

پیام شهردار شیراز به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی(ره)

  • کد خبر : 54660
  • 13 دی 1401 - 8:08
پیام شهردار شیراز به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی(ره)
شهردار کلانشهر شیراز در پیامی به مناسبت سالروز شهادت «فرمانده بزرگ مقاومت» شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز نام او که علمدار ولایت، پرچم‌دار وحدت و همدلی امت اسلامی و ناجی مظلومان و ستمدیدگان بود بیشتر از هر زمان دیگری زنده‌تر و جاودانه‌تر است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار کلانشهر شیراز در سالروز شهادت فرمانده بزرگ مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.

متن پیام محمدحسن اسدی به این شرح است:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

فرارسیدن سومین سالگرد شهادت جانسوز اسوه مقاومت و مرد میدان صداقت، سردار محبوب دل‌ها و امیر مهربانی‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلی الله مقامه و شهدای هم‌رزم او در جبهه مقاومت به‌ویژه «ابو مهدی المهندس» را به محضر رهبر معظم انقلاب “مدظله العالی”، جهان اسلام و عموم مردم عزیز ایران به‌ویژه مردم مومن و ولایی شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع) همسنگران، دوستداران و خانواده معزز آن شهید سعید تسلیت عرض می‌‌کنم.

بی‌تردید نام و یاد سپهبد شهید سلیمانی به‌عنوان قهرمان در مقابله با استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل، آل سعود و داعش و سپهسالاری او در جبهه‌های دفاع مقدس و مقاومت، همواره زنده و جاویدان است.

امروز شاگردان مکتب پرافتخار سلیمانی و نسل جوان و خداجوی ما با تأسی از سیره عملی و شیوه زندگانی و الگوپذیری ایشان از رهبری معظم و مقتدای خویش، با قدم نهادن در مسیر روشن او، از هیچ کوششی برای مقابله با مستبدان و زورگویان عالم دریغ نخواهند کرد.

سردار دل‌ها، شهید شاخص تأمین امنیت و مدافع بزرگ حرمین آل الله صلوات الله علیهم اجمعین بود که در دوران حیات پربار خویش به‌واسطه خلوص در رفتار محبوب دل‌ها شد و پس از شهادتش با آن جمعیت چندمیلیونی تشییع پیکر مطهرش به ما نشان داد، آنان که برای رضای خدا و خالصانه کار می‌کنند، همواره ماندگارند.

امروز نام او که علمدار ولایت، پرچم‌دار وحدت و همدلی امت اسلامی و ناجی مظلومان و ستمدیدگان بود بیشتر از هر زمان دیگری زنده‌تر و جاودانه‌تر است و تا جهان باقی‌ست از او به‌خوبی و بزرگی و نیکی یاد می‌شود.

روح این شهید والامقام، شهدای مقاومت بخصوص شهدای امنیت و مدافع حرم به‌ویژه یاد و نام شهدای حادثه تلخ تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) شاد، یاد و نامشان ماندگار باد.

محمدحسن اسدی

شهردار شیراز

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54660

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.