• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

شروع پویش “مکتب قرآنی-نسل سلیمانی” در فارس

  • کد خبر : 54654
  • 13 دی 1401 - 15:58
شروع پویش “مکتب قرآنی-نسل سلیمانی” در فارس
همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پویشی با عنوان "مکتب قرآنی ـ نسل سلیمانی" با مشارکت و همکاری نهادهای فرهنگی- قرآنی استان فارس آغاز به کار کرد.

پویش “مکتب قرآنی ـ نسل سلیمانی” با محوریت ارسال عکس و دلنوشته، ویژه عموم علاقه‌مندان در گروه‌های مختلف سنی و با در نظر گرفتن ۵ عنوان شامل؛ “یادمان سردار ولایت، سرباز قرآنی فاطمی، حجاب فاطمی، در سوگ حامیان ولایت و سردار دل‌ها” برای گروه‌های مختلف جامعه برگزار می‌شود.

به گزارش سحاب پرس، در این پویش، عنوان “یادمان سردار ولایت” ویژه تشکل‌های قرآنی مردمی است و تشکل‌ها می‌توانند با ارسال عکس از محفل یا مراسم یابود شهید سلیمانی با قید نام تشکل در این پویش شرکت کنند.

عنوان “سرباز قرآنی فاطمی” ویژه پسران ۶ تا ۱۸ سال است که با ارسال عکس با مضمون ارائه شده می‌توان در این بخش شرکت کرد. همچنین عنوان “حجاب فاطمی” ویژه دختران ۶ تا ۱۸ سال در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عکس با مضمون حجاب، قرآن و شهید سلیمانی می‌توانند در آن شرکت کنند.

در این پویش عنوان “در سوگ حامیان ولایت” ویژه دختران و پسران ۶ تا ۱۸ سال بوده و هر فرد علاقه‌مند با ارسال عکس از حضور در مراسم یادبود شهید سلیمانی امکان شرکت در این بخش را خواهد داشت.

عنوان “سردار دل‌ها” نیز ویژه بانوان و آقایان ۱۹ سال و بالاتر در نظر گرفته شده است و متقاضیان این امکان را خواهند داشت که با ارسال دلنوشته خطاب به شهید سلیمانی که دارای حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ سطر باشد، در پویش مشارکت کنند.

دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را به آیدی @jbmkkd۵۶۷۴ در پیام‌رسان شاد ارسال کنند و سایر اقشار هم این امکان را خواهند داشت که آثار خود را به شماره ۰۹۱۷۴۳۴۴۸۸۵ از طریق ایتا ارسال کنند.

این پویش از روز ۱۱ دی‌ماه آغاز شده است و تا ۱۸ دی‌ماه ادامه خواهد داشت و تمام آثار ارسالی باید دارای مشخصات کامل شناسنامه‌ای و تحصیلی باشد.

مراسم اختتامیه این پویش و اهدای جوایز همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد و طی آن به ۵ اثر برگزیده در هر عنوان هدایایی به قید قرعه تقدیم خواهد شد؛ منتخبان آثار مربوط به گروه سنی ۱۹ سال و بالاتر شامل دلنوشته، پس از داوری مشخص می‌شود.

پویش “مکتب قرآنی- نسل سلیمانی”، به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و با مشارکت استاندار، اوقاف و امورخیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش فارس و سازمان فرهنگی شهرداری شیراز و دارالقرآن حضرت شاهچراغ(ع)، برگزار می‌شود و دبیرخانه این رویداد با شماره ۳۲۳۴۴۳۶۸، در شیراز، آماده پاسخگویی به سئوالات متقاضیان و علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54654

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.