• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس؛

پویش “سلیمان خدمت” در فارس آغاز به کار می‌کند

  • کد خبر : 54638
  • 13 دی 1401 - 0:02
پویش “سلیمان خدمت” در فارس آغاز به کار می‌کند
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، گفت: به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش "سلیمان خدمت" در استان آغاز به کار می‌کند.

سرهنگ حسین صمصام عصر دوشنبه ۱۲ دی در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم پویش سال گذشته، امسال نیز بسیج جامعه پزشکی با همراهی علوم پزشکی شیراز، پویش سلیمان خدمت را با هدف خدمت رسانی مدافعان سلامت به مردم و به نیابت از سردار شهید سلیمانی و زنده نگاه داشتن و ترویج مکتب آن شهید، برگزار می‌کند.

صمصام با بیان اینکه، مدت زمان اجرای این پویش، ۴۰ روز خواهد بود، گفت: این پویش تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت و طی آن پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، مراقبان بهداشت، بهورزان، کادر اداری در تمامی حوزه‌های سلامت و عموم مردم علاقه مند می‌توانند با انجام یک یا چند نوع خدمت به صورت رایگان یا با در نظر گرفتن درصدی تخفیف، خدماتی را ارائه دهند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: متقاضیان می توانند با ورود به لینک این پویش در سایت علوم پزشکی شیراز یا بسیج جامعه پزشکی فارس و انتخاب یک یا چند مورد از مصادیق پویش “سلیمان خدمت” در این اقدام سهیم شوند.

صمصمام مصادیق مشارکت در این پویش را انجام اعمال معنوی نظیر ذکر صلوات، تلاوت قرآن و ادعیه؛ کمک به ارائه خدمات سلامت در زمینه هایی نظیر ویزیت بیماران، انجام اعمال جراحی، تزریقات، خدمات سرپایی، تحویل دارو و تجهیزات پزشکی به نیازمندان و اردوهای جهادی؛ ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی؛ فعالیت در فضای مجازی برای ترویج مکتب سلیمانی و تهیه محتوا و مشارکت در امر ساخت و توسعه مراکز خدمات سلامت برشمرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس همچنین از پیش بینی گزینه «سایر مصادیق» در این فرم برای خدماتی خبر داد که خارج از موارد یاد شده، می تواند همسو با اهداف این پویش تعریف شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54638

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.