• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس؛

خدمت‌رسانی هنرمندان فارس در رزمایش “جهادگران فاطمی”

  • کد خبر : 53860
  • 28 آذر 1401 - 17:40
خدمت‌رسانی هنرمندان فارس در رزمایش “جهادگران فاطمی”
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری رزمایش "جهادگران فاطمی" ویژه گروه‌های جهادی هنری همزمان با ایام فاطمیه در این استان خبر داد و گفت: این رزمایش در بازه زمانی ۲۷ آذرماه تا ۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مجید میکائیلی، دوشنبه ۲۸ آذرماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رزمایش «جهادگران فاطمی» ویژه گروه‌های جهادی هنری در سراسر استان فارس اجرا می‌شود.

وی، زمان اجرای رزمایش مذکور را بازه زمانی ۲۷ آذرماه تا ۲ دی‎‌ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: هدف از اجرای این رزمایش ارائه خدمات فرهنگی و هنری با استفاده از توان جهادگران کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها در سراسر استان است که در همین راستا اقدامات هنری خیریه‌ای نیز انجام می‌دهیم.

میکائیلی با بیان اینکه در این رزمایش جهادگران با استفاده از توانمندی‌های هنری خود به ارائه خدمات می‌پردازند، گفت: گروه‌های جهادی هنری در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، سرود، عکاسی، شعر، تئاتر، کاریکاتور و غیره طی بازه زمانی مذکور خدماتی را به عموم مردم به ویژه در مناطق محروم ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، اجرای ورک‌شاپ‌های هنری در معابر و مراکز پرتردد و برپایی بازارچه‌های خیریه صنایع دستی برای فروش هنرها و صنایع دستی به نفع نیازمندان و کمک به رونق اقتصاد هنر را از جمله برنامه‌های این رزمایش عنوان کرد.

وی اظهار کرد: از آنجا که جهادگران همواره خاطرات متعددی از خدمت‌رسانی به مردم و محرومان دارند، لذا شب خاطره جهادگران در بازه زمانی مذکور در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

میکائیلی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص هنر اظهار کرد: همان‌طور که معظم‌له فرمودند باید هنر را با معیارهای اسلامی آموخت و آموزش داد و استفاده کرد تا بتوانیم مفاهیم و ارزش‌های اسلامی را با این زبان مؤثر به عموم مردم منتقل کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=53860

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.