• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس؛

رفع شبهات دانش‌آموزان نیاز به تولید محتوا دارد

  • کد خبر : 53745
  • 27 آذر 1401 - 13:30
رفع شبهات دانش‌آموزان نیاز به تولید محتوا دارد
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اهمیت تداوم برگزاری اردوهای دانش آموزی، لزوم توجه به تولید محتوای مناسب برای ارائه در زمان برپایی اردوهایی نظیر راهیان نور با هدف رفع شبهات دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد.

محمدخلیل عسکری یکشنبه ۲۷ آذر در جلسه قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی استان فارس گفت: دفاع مقدس و ارزش‌های آن وجه اشتراک و نقطه اتصال اکثر مردم کشورمان با یکدیگر است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز شبهات زیادی در اذهان دانش آموزان ما وجود دارد و اردوهای راهیان نور فرصت و فضای تاثیرگذاری برای اقناع و پاسخگویی به این شبهات است.

عسکری گفت: لازم است محتواهای مناسب و متناسب با نسل جوان و نوجوان تولید و در اختیار انها قرار دهیم چون جنگ کنونی دشمن با ما از نوع شناختی است.

جانشین سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه گفت: درحال حاضر اشتیاق فراوانی برای حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور وجود دارد.

سردار حسن عبدالله زاده گفت: این اردوها فضای بسیار مناسبی برای تبیین و روشنگری و پاسخ به شبهات دانش اموزان است.

جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: بسیاری از دانش اموزان در دوران کرونا و محدودیت های ان اسیب های متعدد روحی دیده اند و این اردوها برای ترمیم این اسیب ها بسیار موثر است.

عبدالله زاده گفت: تجربه برگزاری اردوهای راهیان نور مجازی تجربه خوبی بود که لازم است در کنار برگزاری حضوری اردوهای راهیان نور که مورد تاکید است و اهمیت فراوانی دارد همچنان تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه اردوهای راهیان نور کاملترین نوع و قالب تربیتی است، گفت: استان فارس هم از بعد کیفیت و هم کمیت برگزاری اردوهای راهیان نور در کشور سرامد بوده است.

عباس توانا گفت: دردوران کرونا تلاش شد تا این اردوها تعطیل نشود و به صورت مجازی این اردوها برگزار شد هرچند جای اردوهای حضوری را نمیگیرد اما تاثیرگذاری خود را داشت.

توانا گفت: درحال حاضر برگزاری اردوهای راهیان نور یک مطالبه جدی دانش اموزان شده است و در سفرهای مختلف و در دیدار با دانش اموزان به صورت متعدد بیان می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی فارس گفت: تلاش شده تا رویکرد این اردوها در ابعاد محتوا و برگزاری بادقت و ظرافت بیشتری مدنظر قرار گیرد و شرایط و مسایل روز هم درنظر گرفته شود.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه گفت: موضوع تداوم ارتباط دانش اموزان شرکت کننده در اردو با مجموعه بسیج دانش اموزی مساله بسیار مهمی است که از جمله اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

سید امید حسینی گفت: در سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۳۱دستگاه اتوبوس ازتمامی شهرستانها و مناطق استان فارس به مناطق عملیاتی اعزام شدند که با شیوع کرونا این اعزام ها تعطیل شد اما تلاش شد با برگزاری اردوهای راهیان نور مجازی این خلا پر شود.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد که سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۱۵ هزار دانش آموز در این استان از ظرفیت اردوهای راهیان نور حضوری استفاده کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=53745

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.