• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
استاندار فارس:

موضوع مسکن توان‌خواهان را با جدیت دنبال می‌کنیم

  • کد خبر : 52248
  • 12 آذر 1401 - 14:20
موضوع مسکن توان‌خواهان را با جدیت دنبال می‌کنیم
استاندار فارس با اشاره به مسکن توان‌خواهان گفت: این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد و برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول در جهش ملی مسکن کار به شکل جدی‌تر انجام خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، ۴۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، خدمات شهری، زیست‌محیطی و ترافیکی شهرداری شیراز به مناسبت روز جهانی معلولین با حضور مدیران ارشد استانی و شهری افتتاح و کلنگ زنی شد.

استاندار فارس در آیین افتتاح فرهنگسرای یاران ویژه معلولین با اشاره به وعده اخیر رئیس‌جمهور اظهار کرد: همه سازمان‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند، وظیفه‌دارند که در استخدام‌های خود سهمیه ۳ درصدی معلولین را در همه ردیف‌های استخدامی در نظر بگیرند و حق تفسیر به رأی ندارند.

بنا به تأکید محمدهادی ایمانیه؛ مدیران کل استان باید بعد از الزام رئیس‌جمهور، ۳ درصد هر نیرویی اعم از قراردادی، رسمی، آزمایشی و پیمانی که به‌کارگیری می‌کنند، از میان معلولین باشند و نمی‌شود ادعا کرد که توان‌خواهان توانایی جسمی کامل را برای این شغل ندارند.

او در ادامه با اشاره به مسکن توان‌خواهان تصریح کرد: این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد و برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول در جهش ملی مسکن کار به شکل جدی‌تر انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تصریح بر مناسب‌سازی بیشتر محل عبور و مرور توان‌خواهان ابراز امیدواری کرد: در موضوع عبور و مرور توان‌خواهان شهر، شیراز به‌عنوان کلانشهر نمونه معرفی شود.

ایمانیه بیان کرد: این اقدام یک‌شبه امکان‌پذیر نیست و باید خیابان‌ها و اتوبان‌هایی که ایجاد می‌شود این موضوع رعایت و در نظر گرفته شود.

استاندار فارس با تأکید بر مقوله حمل‌ونقل معلولین و توان‌خواهان گفت: با توجه به اعلام‌ شهرداری مبنی بر خرید اتوبوس این تقاضا را داریم تا درصدی از این خرید به توان‌خواهان اختصاص یابد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52248

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.