• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
آتش پاد محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز:

ساخت مجموعه رفاهی آموزشی سازمان آتش‌نشانی شیراز کلید خورد

  • کد خبر : 51854
  • 05 آذر 1401 - 8:57
ساخت مجموعه رفاهی آموزشی سازمان آتش‌نشانی شیراز کلید خورد
با توجه به روند رو به رشد ایستگاه های عملیاتی و افزایش پرسنل این سازمان در کلانشهر شیراز، وجود یک مجموعه کامل رفاهی و آموزشی از اهمیت ویژه برخوردار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز آتش پاد قانع رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ، با بیان اینکه با توجه به روند رو به رشد ایستگاه های عملیاتی و افزایش پرسنل این سازمان در کلانشهر شیراز، وجود یک مجموعه کامل رفاهی و آموزشی از اهمیت ویژه برخوردار است، عنوان کرد: با بررسی های انجام شده و پس از طی کردن مراحل جانمایی،  متره و برآورد  مجموعه رفاهی و آموزشی سازمان آتش‌نشانی شیراز ویژه پرسنل و رفاه خانواده های آتش نشان احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مجموعه در سایت آموزش تخصصی سازمان آتش نشانی واقع در شهرک والفجر جانمایی و ۱۴۶۷۲ متر مربع مساحت را به خود اختصاص می دهد و  شامل یک ساختمان اداری، سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر، کافی شاپ، ایستگاه آتش نشانی کودکان، ساختمان آموزشی و محل های اقامتی  خواهد بود.

آتش پاد قانع ادامه داد: خوشبختانه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز نیز اهتمام جدی برای احداث این مجموعه رفاهی و آموزشی را داشته و با تصویب این طرح در کمیسیون عمران، این مجموعه طی برنامه چهار ساله تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر اجرایی شده و در بودجه سال‌ ۱۴۰۲ شهرداری نیز لحاظ خواهد شد‌.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار کرد: تاکنون مراحل جانمایی، متره و برآورد انجام و قطعا سال‌آینده عملیات اجرایی پروژه کلید می‌خورد.

آتش پاد قانع هدف از احداث مجموعه رفاهی و آموزشی را متمرکز کردن فعالیت های مربوطه در سازمان بزرگ آتش نشانی و ایجاد فضایی مناسب و درخور جهت رفاه آتش نشانان و خانواده های این قشر زحمت کش عنوان کرد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51854

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.