• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون؛

بسیج سپر بلای مردم است

  • کد خبر : 51851
  • 05 آذر 1401 - 11:37
بسیج سپر بلای مردم است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه بسیج همواره سپر بلای مردم ایران بوده است، تاکید کرد که بسیجی ثابت قدم بوده و در جهت رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی تا سرحد جان تلاش می‌کند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل با گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل(ره) و با بیان اینکه نیمی از شهدای کشور بسیجی بوده‌اند، بسیج را میدان‌دار همه عرصه‌ها دانست و گفت: میدان‌داری بسیج برای همگان به اثبات رسیده است.

به نقل از سپاه کازرون، توکل تفکر بسیج را راه حل مشکلات دانست و ادامه داد: تفکرات بسیجی راه حل مشکلات کشور به شمار می‌رود و هرجا تفکر بسیج طنین انداز شد چشم طمعه دشمن کور شده است.

وی بسیجی را در مسیر اهداف نظام اسلامی ثابت قدم دانست و با بیان اینکه بسیجی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی محکم و استوار رو به جلو حرکت می‌کند، گفت: دشمن ۴۳ سال است که در کمین نشسته و دست بردار دشمنی نیست و هرگاه فرصتی به دستش افتاد، از هیچ کینه ورزی دریغ نمی‌کند.

توکل با تاکید براینکه دشمن به واسطه هوشیاری، بصیرت، عمل به هنگام و به اندازه بسیج که تشکیلاتی متشکل از قاطبه مردم است، همواره شکست خورده، اضافه کرد: بسیج قلب تپنده نیروهای مسلح بوده و امروز هم در جنگ ترکیبی که دشمن طی آن برای جدا کردن مردم از ولایت تلاش کرد، پای نظام و انقلاب ایستاده است.

این مقام نظامی سپاه با اشاره به دشمنی‌های معاندان طی چهاردهه گذشته خاطرنشان کرد: دشمن در این سال‌ها از همه امکانات و توان خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده است، امروز هم برنامه دشمن دست گذاشتن بر مسائل اقتصادیست و می‌طلبد که مسئولان اقتصادی همت بیشتری معطوف کرده و کمربند حمایت از ولایت را محکم‌تر کنند تا از این مشکلات عبور کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون اهمیت توجه به فضای مجازی را متذکر شد و گفت: در فتنه اخیر دشمن با استفاده از فضای ولنگار مجازی قصد فریب جوانان را داشت و جوانان انقلابی و بسیجی باید این سیطره را بر دشمن مسلط شوند.

توکل همچنین به اهمیت توجه به جهادتبیین اشاره و اضافه کرد: امروز جهادتبیین وظیفه همه دلسوزان انقلاب به شمار می‌رود؛ جهادتبیین یعنی بیان واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51851

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.