• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
سرپرست دانشگاه پیام نور فارس خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه صدای دانشجو توسط پیام نور فارس

  • کد خبر : 51390
  • 22 آبان 1401 - 18:19
راه‌اندازی سامانه صدای دانشجو توسط پیام نور فارس
سرپرست دانشگاه پیام نور فارس اعلام کرد که سامانه صدای دانشجو برای پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های دانشجویان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش سحاب پرس، محسن جاجرمی‌زاده یکشنبه ۲۲ آبان در آیین آشنایی نودانشجویان دانشگاه پیام نور فارس با شرایط و آیین نامه‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه، به تشریح برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم دانشگاه پیام نور پرداخت و از دانشجویان خواست علاوه بر شرکت فعال در کلاسهای درسی و فعالیت‌های آموزشی، در برنامه‌های فوق برنامه به ویژه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، کانون‌های فرهنگی و دانشجویی، انجمن‌های علمی، بسیج دانشجویی، مسابقات و المیپادهای علمی و جشنواره‌های مختلف نیز حضور پررنگ داشته باشند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب ۳۰ هزار دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور فارس مشغول به تحصیل هستند، افزود: دانشگاه پیام نور با شیوه آموزشی نیمه حضوری و مجازی، دسترسی خانواده‌ها را بدون هرگونه نگرانی به آموزش عالی در همه مناطق کشور به ویژه مناطق محروم فراهم کرده تا علاقمندان به تحصیل با کمترین شهریه و با کیفیت آموزشی مناسب به تحصیل بپردازند.

جاجرمی‌زاده به سطح بالای علمی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه نیز اشاره کرد و یادآور شد: دانش آموختگان دانشگاه پیام نور خلاء مدیریتی و کارشناسی در بسیاری از دستگاه‌ها و ارگان‌ها در سطح کشور را پر کرده‌اند.

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس اضافه کرد: سیستم آموزشی دانشجو محور موجب شده فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون‌های ورودی تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های بزرگ، آزمون‌های وکالت و استخدامی در رتبه‌های برتر قرار گیرند.

او در ادامه سخنان خود ارتقای رضایتمندی دانشجویان را یکی از مهم ترین دغدغه مسئولین دانشگاه ذکر کرد و در این خصوص گفت: با راه‌اندازی سامانه صدای دانشجو، زمینه پاسخگویی به مطالبات دانشجویی بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

جاجرمی‌زاده اعلام کرد که دانشجویان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۳۰۲۳۰۲ می‌توانند مستقیما پیام خود را به رئیس دانشگاه پیام نور استان ارسال کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51390

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.