• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اعلام حمایت شهردار شیراز از شورای اسلامی این شهرستان

  • کد خبر : 51347
  • 21 آبان 1401 - 13:29
اعلام حمایت شهردار شیراز از شورای اسلامی این شهرستان
شهردار شیراز آمادگی شهرداری این کلانشهر را در حمایت و همکاری برای رفع موضوعات و مسائل شورای اسلامی شهرستان شیراز اعلام کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار کلانشهر شیراز در جلسه شورای اسلامی شهرستان شیراز با بیان اینکه باید بتوان با منابع محدود، مدیریت هزینه کرده و امانت‌دار خوبی باشیم، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای انجام بهترین خدمت به مردم را انجام دهیم.

او با تأکید بر این موضوع که شهرداری شیراز در حمایت و همکاری برای رفع موضوعات و مسائل شهرهای این شهرستان تلاش خود را انجام می‌‌دهد، عنوان کرد: بااین‌وجود، اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز باید از ظرفیت مطالبه‌گری نمایندگان مردم این کلانشهر در مجلس شورای اسلامی در حل مسائل قانونی و شهری استفاده کنند.

شهردار کلانشهر شیراز با تصریح بر هم‌افزایی بین دستگاه‌های استانی و شهری خاطرنشان کرد: برای ساماندهی موضوعاتی نظیر کمربندی جنوبی شیراز تلاش خود را انجام می‌‌دهیم.

اسدی با اشاره به مسائل مطرح‌شده در حوزه گردشگری گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری در کلانشهر شیراز در دستور کار قرارگرفته است.

محمدتقی تذروی رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز نیز در این جلسه بر تعامل به‌منظور همکاری بیشتر تأکید کرد.

او با تأکید بر حدود اختیارات شهرداری و بودجه تصریح کرد: مسائل شورای شهرستان شیراز با تعامل مرتفع می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز با تأکید بر حل مسائل روستاهای اطراف این کلانشهر تصریح کرد: با خدمت‌رسانی به شهرها و روستاهای اطراف، مسئله مهاجرت این نقاط حل می‌شود.

تذروی با بیان اینکه بخشی از مسائل شورای شهرستان شیراز از طریق خدمات شهرداری این کلانشهر حل می‌شود، اظهار کرد: این شورا نیز قول مساعد را خواهد داد تا تعاملات و همکاری لازم را با داشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51347

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.