• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز:

سیاست گذاری شورا در راستای حمایت از بنیان خانواده با ایجاد فضاهای خاص تفریحی ورزشی برای بانوان شهر

  • کد خبر : 51302
  • 20 آبان 1401 - 11:03
سیاست گذاری شورا در راستای حمایت از بنیان خانواده با ایجاد فضاهای خاص تفریحی ورزشی برای بانوان شهر
رییس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز و عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز گفت:با توجه به سیاست گذاری شورا حمایت از بنیان خانواده در دستور کار شورا قرار دارد.

افسانه خواست خدایی در آیین افتتاح ۲۹ پروره عمرانی، فرهنگی، گردشگری در سطح شهر شیراز و  با اشاره به بازطراحی باغ بانوان که مدت زمانی تعطیل بود، عنوان کرد: این باغ در راستای مصوبه شورای اسلامی شهر در ایجاد حداقل یازده باغ بانوان در مناطق شهرداری ، بازطراحی و فضاهای ورزش و تفریحات خاص بانوان و فرزندانشان فراهم شده است.

خواست خدایی گفت: چنین طراحی باغ بانوانی در نوع خود در کشور بی نظیر است و در تمام مناطق به ویژه مناطق کم برخوردار پیگیر ایجاد چنین باغ هایی برای بانوان و کودکانشان هستیم.

خواست خدایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نقش و جایگاه زنان و تاکید بر ضرورت موضوع تبیین و روشنگری در این حوزه بیان کرد شورا و شهرداری امروز به نیازهای بانوان توجه خاص داشته ودر این راستا مقرر شده حداقل ۱۱ باغ خانواده و بانوان تحت عنوان مهربانو در شیراز داشته باشیم،وی خاطرنشان کرد: شهرداران مناطق در حوزه سیاست گذاری تلاش کنند تا به سرعت در مناطق مختلف  نیز شاهد افتتاح باغ ویژه بانوان باشیم.

عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: معتقدیم که یک باغ برای یک منطقه کم است و قطعا باید تعداد آن افزایش یابد و تقدیم به بانوان این شهر شود که هم در زمینه تفریح ، ورزش و آموزش و هم در حوزه اشتغال و حمایت از هنرمندان و زنان سرپرست خانواده تاثیر بسزایی خواهند داشت.

خواست خدایی گفت: این پروژه در راستای اهدای برکت آرامش و امنیت به خانواده و بانوان است که شایسته آرامش هستند و با سیاست گذاری که در شورا شده است قطعا نیل به این هدف محقق می شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51302

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.