• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
4

شرکت‌کنندگان فارس موفق به کسب ۷۶ درصد از رتبه‌های برتر جشنواره ملی مجازی هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی شدند

  • کد خبر : 5092
  • 31 تیر 1399 - 18:56
شرکت‌کنندگان فارس موفق به کسب ۷۶ درصد از رتبه‌های برتر جشنواره ملی مجازی هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی شدند
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: در جشنواره ملی هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی بود که به‌صورت مجازی و به میزبانی اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش فارس برگزار شد، شرکت‌کنندگان فارس از مجموع یک هزار منتخب این جشنواره، با کسب 760 مقام اول تا سوم در رشته‌های مختلف ، خوش درخشیدند.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس ، دکتر فرهاد اسماعیلی در آیین تقدیر از مقام آوران جشنواره مجازی هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی ،که به‌صورت ویدئو اجلاس برگزار شد، با اشاره میزبانی فارس در این جشنواره ملی، گفت: درمجموع از سراسر کشور ۲۰ هزار و سیصد اثر به دبیرخانه این جشنواره در فارس ارسال شد .

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت :پس از بررسی آثار دریافتی توسط کمیته داوری ،بیش از یک هزار اثر در قالب کلیپ و نقاشی و کاردستی و دل نوشته و ….به‌عنوان رتبه‌های اول تا سوم کشوری انتخاب شدند.

وی افزود: درمجموع ۱۳۲ اثر به‌عنوان مقام اول کشوری، ۳۴۶ اثر به‌عنوان مقام دوم کشوری و ۵۲۵ اثر نیز به‌عنوان مقام سوم کشوری انتخاب شدند که سهم شرکت‌کنندگان فارس از این مقام‌ها۷۶۰ مقام برتر شامل؛ ۸۸ مقام اولی، ۲۸۹ مقام دومی و  383 مقام سوم کشوری در رشته‌های مختلف و ۷۶ درصد کل رتبه‌ها بود.

اسماعیلی توانمندسازی همه‌جانبه دانش آموزان، اولیا و کارکنان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از رسالت‌های اصلی آموزش‌وپرورش عنوان کرد و گفت: جشنواره هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی ، توسط اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش فارس و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  خاص این دوران برگزارشده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با تأکید بر لزوم تداوم مباحث آموزشی و توجه به ترویج و فرهنگ‌سازی در زمان شیوع کرونا، گفت: مشارکت خانوادگی در فعالیت‌های آموزشی،ترویجی و فرهنگی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌هایی است که در اجرای این رسالت بزرگ بسیار تأثیرگذار است و جشنواره ذکرشده نیز در همین راستا  به‌صورت مجازی به اجرا درآمد.

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف و تبدیل موقعیت‌های مختلف به فرصت در این راستا  را از اصلی‌ترین رویکردهای حوزه کاری خود عنوان کرد .

اسماعیلی ضمن تأکید بر نقش خانواده  و اهمیت شعار”در خانه بمانیم” ، گفت: به‌منظور خلاقیت ، نوآوری  و اجرای برنامه‌های جذاب و پر کردن اوقات فراغت فعال جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  و ویروس کرونا ،این جشنواره  با محورهای “در خانه بمانیم”، عشق‌ورزی در خانواده ، تعامل در خانواده ، کمک والدین به فرزندان، ایجاد نشاط در خانه، بازی‌های خانوادگی، کمک فرزندان به والدین و برنامه‌ریزی درسی بود که از سوی دانش آموزان، اولیا و کارکنان مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفت.

گفتنی است جایزه و لوح تقدیر مقام‌های اول این جشنواره از طرف مدیرکل اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت متبوع  اهداء خواهد شد و لوح تقدیر مقام‌های دوم و سوم نیز با امضای مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس به‌صورت مجازی صادر و در اختیار مقام آوران قرا گرفت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5092

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.