• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
7

اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت شهدا را بیش از پیش نمایان می کند

  • کد خبر : 5081
  • 31 تیر 1399 - 18:49
اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت شهدا را بیش از پیش نمایان می کند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» گفت: اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش نمایان می کند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ۳۱ تیرماه در آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین (ع) خرمبید به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: هر هفته در روز سه شنبه در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از خانواده شهدا تکریم و تجلیل به عمل می آید و امروز سالروز شهادت حضرت جواد الائمه (ع) است و توفیقی نصیب شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی با خانواده شهید «مهرداد کریمی» دیدار داشته باشیم.
وی با بیان اینکه خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش به ما یادآوری می کند چرا که شهادت امری با عظمت است که با هیچ کاری قابل مقایسه نیست.
حجت الالام امیدی با بیان اینکه اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش نمایان می کند، گفت: کودک، نوجوان و جوان ما به الگو نیاز دارند و ما پس از شهادت سردار سلیمانی مشاهده کردیم که مکتب سلیمانی به وجود آمد که باید به ویژه در گام دوم انقلاب شهدایی که با سن کم رشادت و دلیری کردند، مورد توجه باشند و معرفی شوند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس همچنین تاکید کرد.: بر ماست که با تکریم خانواده های آنان گامی در راستای ترویج فرهنگ شهادت برداریم.
لازم به ذکر است؛ شهید «مهرداد کریمی» در سال ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ در حالی به مقام رفیع شهادت نائل آمد که تنها ۱۷ سال داشت و دانش آموز بود. همچنین از این خانواده پاسدار شهید «جواد طیبی» نیز در سال ۱۳۶۱ در عملیت بیت المقدس در سن ۲۴ سالگی به شهادت رسیده است که ایشان دایی شهید «مهرداد کریمی» بودند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5081

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.