• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تاکید کرد؛

بسیج اساتید بازوی فکری صدا و سیما است

  • کد خبر : 50123
  • 27 مهر 1401 - 15:45
بسیج اساتید بازوی فکری صدا و سیما است
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تاکید کرد که سازمان بسیج اساتید یکی از توانمندترین بازوهای فکری صدا و سیما برای برنامه‌سازی و تولید محتوا است.

به گزارش سحاب پرس، احمد پهلوانیان چهارشنبه ۲۷ مهر در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس گفت: هویت محوری، عدالت گستری، شناخت هویت و زیست بوم فرهنگی مردم و بازتاب آن از مهمترین ماموریت‌های رسانه ملی در دوره جدید مدیریتی است.

پهلوانیان گفت: عدالت رسانه ای و عدالت گستری به این معنا که رسانه ملی هم نقش مطالبه گری و نمایندگی از مردم در طرح مسائل و مشکلات را بخوبی ایفا کند و هم مردم تمامی شهرها ، روستاها و بخش ها در قاب رسانه ملی دیده شوند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس با بیان اینکه رسانه ملی رسانه نظام و تریبون نظام است و تریبون هیچ دستگاهی نیست، افزود: صداوسیما، خدمات همه دستگاه های نظام را در بخش های مختلف به مردم انعکاس می دهد.

پهلوانیان هویت محوری، عدالت گستری، صدای مردم و تریبون نظام بودن را چهار تکلیف و انتظار رئیس رسانه ملی از صداوسیمای فارس برشمرد و گفت: در حال نگارش سند اقدام این تکالیف براساس اسناد بالادستی رسانه ملی هستیم تا استان فارس در عرصه ملی و بین المللی بیش از گذشته دیده شود و بدرخشد.

او خاطرنشان کرد: استان فارس با توجه به جایگاه مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی و تاریخی و به جهت تنوع اقوام و اقلیمی و ظرفیت های بی نظیر ایران کوچک است و باید با استفاده از این ظرفیت ها برای ایران بزرگ فرهنگی برنامه سازی کند.

مدیرکل صداوسیمای فارس، بسیج اساتید را یکی از توانمندترین بازوی فکری صداوسیمای فارس برشمرد و از این مجموعه خواست در تمامی حوزه های برنامه سازی ورود و به عنوان یک نهاد اجتماعی انقلابی نقش خود را در ارتقای جایگاه استان ایفا کند.

پهلوانیان با بیان اینکه تلاش معطوف به تولید برنامه های محتوایی و فرمی جذاب برای پخش از شبکه استانی و ملی است، گفت: استفاده از نظرات و اندیشه های اساتید و ایجاد جبهه واحد رسانه ای در فضای مجازی از مهمترین برنامه های صداوسیمای فارس است.

مدیرکل صداوسیمای فارس ابراز امیدواری کرد با تعامل و استفاده از پشتوانه فکری بسیج اساتید در تولیدات مشترک بیش از گذشته همکاری ها این دو نهاد افزایش یابد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس نیز گفت: ایجاد هم گرایی نهادهای انقلاب به عنوان خادمان این جبهه و حرکت در یک جبهه واحد، تشکیل شورای اندیشه ورز و مشورتی با حضور تمامی اساتید انقلابی، ایجاد بانک اطلاعاتی از اساتید انقلابی با تخصص های مختلف، استفاده از اصلاح به جای انتقاد برای رفع مشکلات نظام، حرکت براساس خرد جمعی و اجتناب از تصمیمات فردی، حلقه میانی ارتباط دانشگاه، نخبگان و جامعه از مهمترین اقدامات و برنامه های بسیج اساتید استان فارس است.

علیرضا فارسی نژاد خواستار تشکیل دائمی اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز صداوسیمای فارس و بسیج اساتید شد و افزود: برای حرکت در مسیر اهداف انقلاب، باید رویکرد سیستمی ، با برنامه ریزی و هدف گزاری مناسب و مشخص داشت تا زمینه جذب مخاطب فراهم شود و مخاطب با نظام فکری ، مسائل مختلف را تحلیل کند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=50123

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.