• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
رئیس کل دادگستری استان فارس؛

خواسته مردم از شهردار توجه به شان حرم سوم در پروژه‌های کلان است

  • کد خبر : 50111
  • 27 مهر 1401 - 16:15
خواسته مردم از شهردار توجه به شان حرم سوم در پروژه‌های کلان است
رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه تمرکز مدیریت جدید شهرداری باید بر پروژه‌های کلان و همچنین برنامه‌های فرهنگی متناسب و در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) باشد، گفت: مردم در انتظار تأثیرات مثبت و تحول در بخش‌های گوناگون هستند.

به گزارش سحاب پرس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در دیدار شهردار شیراز ضمن اشاره به تجارب وی در مسئولیت‌های گذشته، گفت: مقبولیت و دانش شهردار بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود این کلانشهر به کیفیت مدیریت شهری و رفع مشکلات کمک خواهد کرد.

به نقل از شهرداری شیراز، موسوی با بیان اینکه تمرکز مدیریت جدید شهرداری باید بر پروژه های کلان و همچنین برنامه‌های فرهنگی متناسب و در شأن سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام ) باشد، گفت: مردم در انتظار تأثیرات مثبت و تحول در بخش های گوناگون هستند.

او افزود: اتمام خط دوم مترو شیراز با توجه به بهره برداری مردم کمتر برخوردار و بخش های محروم شهر از این خط می تواند یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین اقدامات خدمت رسانی در دوران جدید مدیریتی در شهرداری شیراز باشد.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین خاطر نشان کرد: نگاه قضات و نمایندگان دادگستری در کمیسیون های مشترک قضایی و مدیریت شهری نگاه قانونمداری و تسهیل امور در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و رضایتمندی عمومی است.

موسوی بر همکاری و تعامل شورای شهر و مدیریت شهرداری برای ایجاد نهضت خدمت به مردم و ساماندهی امور مهم شهری و فراهم سازی زیر ساخت های آبادانی کلان شهر شیراز تأکید و اضافه کرد: عدالت در توجه و نگاه به مناطق فرودست و محرومیت زدایی از بخش های محروم شهر شیراز امری مهم و ضروری است و در این راستا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز آماده همکاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق می باشد.

تأکید بر ارتباط شهرداری شیراز و مجموعه قضایی فارس

شهردار شیراز نیز در این دیدار با تأکید بر ارتباط مثال‌زدنی شهرداری شیراز و مجموعه قضایی فارس خواستار تعامل جدی و حمایت دادگستری به‌ عنوان ضرورتی غیرقابل انکار از مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شد.

محمدحسن اسدی در این دیدار از همکاری و تعامل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس و مجموعه قضات دادگستری فارس در همراهی با شهرداری کلان‌شهر شیراز قدردانی کرد.

اسدی؛ شهردار شیراز گفت: جایگاه ما خدمت‌رسانی به مردم است و نباید باعث از میان رفتن اعتماد شویم.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=50111

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.