• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
معاون استاندار فارس؛

راهکار حل مسائل کف خیابان‌ها یافت نمی‌شود

  • کد خبر : 49781
  • 21 مهر 1401 - 17:07
راهکار حل مسائل کف خیابان‌ها یافت نمی‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: اگر ما در مسائل مختلف با هم اختلاف داریم، راهکار آن را نمی‌توان در کف خیابان‌ها یافت بلکه باید در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مجالس و محافل علمی جست و جو کرد.

اسماعیل محبی پور پنجشنبه ۲۱ مهراه همزمان با هفته وحدت در جمع علما و روحانیون شیعه و سنی در شهرستان گراش بیان کرد: نمایش اختلافات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و قومیتی درون جامعه مانند یک سم کشنده است.

او ادامه داد: اگر همه ما در هر موقعیت و جایگاه به دنبال بهتر شدن شرایط و پیشرفت کشور هستیم، راه آن کنار گذاشتن اختلافات و رسیدن به وحدت حداکثری است.

معاون استاندار فارس بیان کرد: اختلاف با مباحثه علمی متفاوت است، اگر ما در بین جامعه شیعه و سنی مباحثه‌ای داریم، جای طرح و بررسی آن در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است.

محبی‌پور افزود: اگر ما در حوزه‌های سیاسی با هم اختلاف داریم، راهکار آن را نمی‌توان در کف خیابان‌ها یافت بلکه باید در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مجالس و محافل علمی جست و جو کرد.

او گفت: آنچه که امروز در فضای عمومی جامعه به آن نیاز داریم، اتحاد و همبستگی است و این جدا از رقابت‌های سیاسی است، در ایام انتخابات رقابت باید باشد، اما به محض پایان انتخابات همه باید برای بهتر شدن و پیشرفت بیشتر با هم متحد و همراه شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس عنوان کرد: وقتی که این همه ایده، فکر و ریشه‌های مشترک داریم نباید اجازه دهیم که اختلافات مانع حرکت رو به جلو جامعه شود.

محبی‌پور توسعه و پیشرفت را حق همه مناطق دانست و ادامه داد: اگر موضوعاتی در جامعه به عنوان یک خانواده در همه تنیده وجود داشته باشد قطعاً قابل حل خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: می‌توان با همکاری مردم مشکلات را حل کرد و موانع را برداشت و با همراهی و همکاری نخبگان اگر اختلافی هم وجود دارد حل کنیم.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=49781

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.