• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
فرمانده سپاه ناحیه کازرون؛

فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از قرآن کریم است

  • کد خبر : 48702
  • 06 مهر 1401 - 13:39
فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از قرآن کریم است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با اشاره به اهیمت پاسداشت ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته ازقرآن مجید کلام الله رحمانی خداوند است.

غلامرضا توکل در یادواره شهدای برادران حمزه و محسن خسروی و حسین علی سی سختی در دهستان فامور شهرستان کازرون با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: امروز افتخار داریم که دل داده راه شهدا هستیم و در این مسیر قدم برمی داریم.

به نقل از سپاه کازرون، توکل در این مراسم که به یادو نام سه شهید از دو روستای عرب و سی سخت دهستان فامور شهرستان کازرون برگزار شد، گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از سیره ائمه اطهار(ع) است و همه در زمینه انتقال آن به نسل‌های مختلف وظیفه داریم و باید کوشا باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: کسانی که مخالف مسیر شهدا هستند ببینند مردم را، کور شود چشم حسودها و منافقین که در اغتشاشات دل مردم را رنجاندند، همه بدانند که این انقلاب و نظام ثمره و حاصل خون هزار هزاران شهید است.

وی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، افزود: همه خصوصا رزمندگان دلاورمردانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند وظیفه داریم تا شرایط سخت ابتدای انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم و بگوئیم که طی این ۴۳ سال از کجا به کجا رسیدیم.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون یادآور شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرات آن ۳ هزار روز را برای نسل‌های بعد از جنگ تعریف کنند، بگویند که با ایمان، تقوا و اعتقاد به ولایت، طی جنگی که ۵۰ کشور دشمن را حمایت می‌کرد، ایستادگی کردیم.

توکل با اشاره به تلاش دشمن در استفاده از فضای مجازی بر علیه کشور، خاطرنشان کرد که وقتی دشمن در عرصه جنگ سخت نتوانست کاری کند، در عرصه جنگ نرم به میدان آمدند و باید برای استفاده مناسب از فضای مجازی به جوانان آموزش دهیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=48702

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.