• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

بررسی خدمات بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • کد خبر : 4847
  • 25 تیر 1399 - 5:38
بررسی خدمات بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز با حضور در بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، از نزدیک روند خدمت رسانی به بیماران در این مرکز درمانی را ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه در ادامه نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، با همراهی دکتر «علی اکبری» معاون درمان، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر «سید روح الله حسینی» مدیر روابط عمومی دانشگاه از بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری بازدید کرد تا از نزدیک بر فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز درمانی نظارت کند.

دکتر لطفی در این بازدید خدمت به بیماران اعصاب و روان به ویژه در بحران کرونا ویروس را کاری دشوار خواند که با تلاش نیروهای این مرکز درمانی در حال انجام است.

او ضمن اعلام حمایت مجموعه دانشگاه از این مرکز درمانی، با اشاره به بازدید انجام شده، وجود رابطه خوب میان بیماران و کادر بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری را نشانه تلاش و ایثار مجموعه مدیریتی و کارکنان این بیمارستان خواند.

رئیس دانشگاه با اعلام آمادگی برای کاهش چالش های این مرکز درمانی، ضمن گفت و گو با مسوولان و کارکنان بیمارستان، پیگیری برای رفع موارد مطرح شده را در دستور کار معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه قرار داد.

دکتر «علی اکبری» معاون درمان و دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری برای خدمت به بیماران اعصاب و روان، با اشاره به قدمت این مرکز درمانی در حوزه سلامت استان و جنوب کشور، بر پیگیری برای توسعه و ارتقای امکانات این مرکز درمانی تاکید کردند.

در این بازدید دکتر «لیلا رازقیان» رئیس و «روح الله عبدلی» سرپرست مدیریت بیمارستان، گزارشی از خدمات بخش های مختلف این بیمارستان و فرآیندهای پذیرش و درمان بیماران به رئیس دانشگاه ارائه دادند.

دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با همراهی این تیم بازدیدکننده از مجتمع انبارهای عمومی دانشگاه بازدید کرد و نحوه فعالیت های موجود را مورد ارزیابی قرار داد.

دیگر برنامه صبح امروز رئیس دانشگاه، بازدید از داروخانه بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان نمازی و شرکت در آئین کلنگ زنی بزرگترین اورژانس جنوب کشور بود که اخبار این بازدید را می توانید از این پایگاه خبری دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4847

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.