• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز؛

دسترسی به اطلاعات درختان شیراز در سامانه سرو فراهم شد

  • کد خبر : 48054
  • 28 شهریور 1401 - 11:27
 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، از فراهم زمینه دسترسی به اطلاعات درختان این کلانشهر در سامانه سرو خبر داد.

روح‌الله مظفری گفت: با توجه به سیاست‌های شورای اسلامی و شهرداری شیراز مبنی بر هوشمند سازی و توسعه ابعاد خدمات‌رسانی و در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه راهکارهای نوین خدمات رسانی سامانه سرو شیراز به آدرس sarv.shiraz.ir توسط شهرداری شیراز راه‌اندازی شده است.

به نقل از شهرداری شیراز، او افزود: شهروندان با مراجعه به این سامانه در خصوص حفظ و نگهداری از درختان سطح شهر شیراز گزارش دهی و به ثبت مشکلات، پیشنهادات و انتقادات به صورت ۲۴ ساعته اقدام کنند.

مظفری گفت: بعد از انجام فاز اول طرح شناسنامه دار کردن و پلاک کوبی درختان شیراز، اطلاعات پایه هر درخت در سامانه سرو شیراز بارگذاری و شهروندان می‌توانند در قسمت خدمات نقشه پلاک درختان را از طریق گوشی تلفن همراه اسکن و بعد از دیدن نوع درخت و آدرس دقیق درخت در صورت وجود مشکل آن را از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش و پیگیری کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند جهت ثبت مشکلات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از قبیل کوددهی، هرس، آبدهی و … درختان سطح شهر با ورود به این سامانه و دیدن اطلاعات پایه درختان از طریق اسکن کردن نرم افزار بارکدخوان سامانه در سامانه ۱۳۷ ثبت می شود و به وسیله کد پیگیری که دریافت می‌کنند، می‌توانند از اقدامات انجام شده در خصوص درخواست خود مطلع شوند.

مظفری با اشاره به اهداف این طرح در خصوص هویت بخشی و بستر سازی حفاظت بیشتر از درختان و بکارگیری ظرفیت‌های مشارکت و تعامل شهروندی در حوزه نگهداری از فضای سبز، گفت: راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیک یکی از خدمات بسیار مطلوب است که از طریق این سامانه‌ می‌توان نوع رضایتمندی مردم بعد از دریافت خدمات را ارزیابی کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=48054

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.