• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

فارس میزبان همایش ملی ادبیات عاشورایی ۵۱ اثر در این همایش برگزیده شده است

  • کد خبر : 46895
  • 14 شهریور 1401 - 11:45
فارس میزبان همایش ملی ادبیات عاشورایی ۵۱ اثر در این همایش برگزیده شده است
جمعاً ۲۹۳ اثر از ۲۱ استان کشور به دبیرخانه همایش در شیراز ارسال گردیده که از این تعداد ۱۹۰ اثر مربوط به رده سنی بزرگسالان و۱۰۳ اثر مربوط به رده سنی کودک و نوجوان میباشد.

مدیر کل بهزیستی فارس از برگزاری هجدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی با عنوان حضرت رقیه سلام الله علیها خبر داد.
به سحاب پرس به نقل از روابط عمومی روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس گفت: امسال برای هجدهمین سال متوالی همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی ، جامعه هدف کارکنان وفرزندان و پرسنل مراکز تحت نظارت با موضوع حضرت رقیه سلام الله علیها به همت هیئت فرهنگی مذهبی محبین اهل بیت علیهم السلام اداره کل بهزیستی فارس و با حضور دکتر قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولین استانی در شیراز برگزار می‌شود .
دبیر همایش بیان کرد:
جمعاً ۲۹۳ اثر از ۲۱ استان کشور به دبیرخانه همایش در شیراز ارسال گردیده که از این تعداد ۱۹۰ اثر مربوط به رده سنی بزرگسالان و۱۰۳ اثر مربوط به رده سنی کودک و نوجوان میباشد.
هوشیار در ادامه تصریح کرد : دبیرخانه همایش امسال برای اولین بار در خصوص آثار رده سنی کودک و نوجوان اعلام پذیرش نموده که با استقبال این رده سنی روبرو گردیده است پس از اطلاع رسانی فراخوان همایش به ادارات کل بهزیستی سراسر کشور آثار به دبیرخانه همایش در بهزیستی فارس ارسال گردیده و ۵۱ اثر در قالب شعر و دل نوشته از سراسر کشور به عنوان آثار برگزیده منتخب گردیده است و از منتخبین آثار برای خوانش و ارائه اثر در همایش دعوت به عمل آمده است.
هوشیار خاطرنشان کرد: این همایش در قالب هیئت و با همراهی همکاران بهزیستی استان فارس برگزار می شود و بهره مندی از سخنان عاشورا پژوه و نویسنده معاصر دکتر سنگری را در کارنامه افتخارات خود دارد.
باتوجه به استقبال گسترده از این همایش و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی همایش به صورت حضوری و مجازی برگزار میشود،علاقه مندان و محبین اهل بیت علیهم السلام با مراجعه به آدرس اسکای روم
https://www.skyroom.online/ch/karimibeh99/hamayesh
می‌توانند به صورت مجازی شاهد برگزاری این مراسم معنوی باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46895

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.