• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
استاندار فارس؛

تشکیل کنسرسیوم تامین تسهیلات ویژه صنایع تبدیلی در فارس

  • کد خبر : 46655
  • 12 شهریور 1401 - 20:20
تشکیل کنسرسیوم تامین تسهیلات ویژه صنایع تبدیلی در فارس
استاندار فارس گفت: در صورت لزوم، کنسرسیومی با حضور بانک‌های استان برای تامین تسهیلات مورد نیاز صنایع تبدیلی تشکیل شود.

محمدهادی ایمانیه شنبه ۱۲ شهریور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فارس بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان صنایع تبدیلی است، چرا که گروه های وسیع تری از جامعه را درگیر می‌کند، اشتغال بالاتر و هزینه کمتری دارد.

استاندار فارس اظهار کرد: شرکت شهرکهای صنعتی فارس نیز اعلام کنند که برای صنایع تبدیلی چه در شیراز و چه دیگر شهرستان‌ها چه برنامه‌ای دارند.

ایمانیه گفت: ضرورت دارد که مسائل و مشکلات واحدهای صنایع تبدیلی راکد و نیمه فعال استان در کلینیک صنعتی که برای عارضه یابی واحدهای صنعتی توسط شرکت شهرهای صنعتی و سازمان صمت استان ایجاد شده مورد بررسی قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: در ارتباط با بحث جواز تاسیس و پروانه بهره برداری هم لازم است که پنجره واحدی راجع به این موضوع فعال شود و چند جلسه کارگروه رفع موانع تولید نیز به صنایع تبدیلی چه در زمینه سرمایه گذاری و چه تسهیل و رفع مشکلات آنها اختصاص یابد.

استاندار فارس بیان کرد: بسته‌ها و اطلاعات مربوط به کارخانه‌های راکد و نیمه راکد استان که نیاز به شریک دارند در دسترس سرمایه گذاران قرار گیرد تا آنها با توجه به ارزش افزوده‌ای که در این زمینه وجود دارد، برای ورود به این عرصه ترغیب شوند.

ایمانیه گفت: همچنین با توجه به کمبود آب در استان، واحدهای کشت و صنعتی در راه‌اندازی شوند و مشروط به اینکه نحوه کشت خود را تغییر دهند آب مورد نیاز آنها نیز تامین می‌شود و از مازاد آب حاصل از تغییر آن کشت، به آنها کمک شود که در کنار آن صنعت دیگری هم راه‌اندازی کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46655

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.