• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

عملیات اجرایی فاز چهارم جاده گراش –چک چک آغاز شد

  • کد خبر : 46454
  • 09 شهریور 1401 - 23:53
عملیات اجرایی فاز چهارم جاده گراش –چک چک آغاز شد
عملیات اجرایی فاز چهارم جاده گراش - چک چک به طول ۶ کیلومتر روز چهارشنبه آغاز شد و نیز فاز سوم این محور اصلی به طول حدود سه کیلومتر با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: میزان اعتبار پیش بینی شده برای فاز چهارم این پروژه ۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات این اداره کل است.

وی تصریح کرد: همچنین میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای فاز سه این پروژه هم رقمی افزون بر ۱۸ میلیارد ریال بوده است.

فرماندار گراش هم در آیین بهره بهرداری فاز سوم این طرح گفت:  برای تکمیل و بهره براری کامل محور چک چک – گراش لامرد اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد ریال نیاز است.

محمود طاهرزاده بیان کرد: احداث جاده چک چک یکی از خواسته های دیرینه مردم گراش و روستا های تابعه شهرستان است.

وی گفت: این پروژه که کلنگ آن از سال ۱۳۸۷ به زمین زده شد هنوز و پس از این سال ها تنها ۱۰کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: ‌ تکمیل و بهره برداری از این پروژه در حقیقت نقطه اتصال بخش مرکزی به بخش های غربی و بسیاری از روستاهای شهرستان گراش است و از خواسته های بحق و دغدغه جدی مردم وشهروندان است.

فرماندار گراش افزود: با بهره برداری از این طرح مهم عمرانی،مسیر شهر گراش با بخش های غربی آن حدود ۱۵ کیلومتر کاهش خواهد یافت و مردم منطقه نیز به جاده امن دسترسی خواهند داشت.

امروز همچنین یک طرح عمرانی دیگر در حوزه راه در این شهرستان شامل روکش آسفالت بزرگراه گراش به سمت شهرستان اوز به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار هزینه شده رقمی حدود ۲۰۰ میلیار ریال به بهره برداری رسید.

طاهرزاده همچنین گفت: ۱۹ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در بخش های مختلف هفته دولت امسال در شهرستان گراش افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار گراش گفت: ۱۳ طرح با اعتباری افزون بر ۸۲۰ میلیارد ریال افتتاحی است که مبلغ ۵۲۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات دولتی و مابقی نیز از سوی خیرین تامین شده است.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز واقع است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46454

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.