• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4
مدیر موقوفه «نصیرالملک» شیراز خبر داد

برگزاری جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ ها» به مناسبت ایام محرم و صفر

  • کد خبر : 45809
  • 06 شهریور 1401 - 13:27
برگزاری جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ ها» به مناسبت ایام محرم و صفر
طهماسبی گفت: جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ ها» به مناسب ایام محرم و صفر از امروز آغاز به کار کرده و علاقمندان به عکاسی از سراسر کشور تا ۶ مهر و پایان ماه صفر فرصت دارند عکس هایی که از مسجد «نصیرالملک» شیراز گرفته اند را برای این جشنواره ارسال کنند.

 «علی طهماسبی»، امروز (شنبه ۵ شهریور) از برگزاری جشنواره ملی عکس به مناسب ایام محرم و صفر توسط موقوفه «نصیرالملک» شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ ها» به مناسب ایام محرم و صفر از امروز آغاز به کار کرده و علاقمندان به عکاسی از سراسر کشور تا ۶ مهر و پایان ماه صفر فرصت دارند عکس هایی که از مسجد «نصیرالملک» شیراز گرفته اند را برای این جشنواره ارسال کنند.

مدیر موقوفه «نصیرالملک» شیراز افزود: تصاویر ارسالی باید آثاری باشند که از خدمات موکب های موقوفه «نصیرالملک» و سایر موکب های شهر شیراز در سال جاری گرفته شده اند.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای عکاسی از محیط مسجد «نصیرالملک» با مراجعه به این مسجد از ساعت هشت تا ۱۹ می توانند برای اخذ مجوز عکاسی اقدام کنند.

طهماسبی اعلام کرد: عکس های تهیه شده قدیمی از مسجد «نصیرالملک» نیز از امکان شرکت در این جشنواره برخوردارند و هر نفر حداکثر ۱۰ اثر خود را می ‌تواند ارسال کند.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به سایت موقوفه «نصیرالملک» شیراز به آدرس nasiralmulk.ir می‌ توانند آئین نامه اجرایی شرکت در این جشنواره را دریافت کنند.

طهماسبی تاکید کرد: عکاسان برای شرکت در این جشنواره باید پیج موقوفه را دنبال کرده و سپس آثار خود را با هشتگ‌های #مسجدرنگها و #مسجدنصیرالملک در پیج شخصی خود منتشر و سپس به ایمیل Mosque.colors@gmail.com ارسال کنند.

وی گفت: جوایز این جشنواره در بخش ویژه برای نفر اول، سه میلیون، برای نفر دوم، ۲ میلیون و برای نفر سوم، یک میلیون تومان خواهد بود و در بخش جانبی ۱۰ هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به نفرات برتر اهعدا خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45809

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.