• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

هنر تئاتر یکی از تاثیر گذار ترین هنر های موجود است

  • کد خبر : 44913
  • 03 شهریور 1401 - 7:57
هنر تئاتر یکی از تاثیر گذار ترین هنر های موجود است
موسوی نژادیان با بیان اینکه هنر تئاتر یکی از تاثیر گذار ترین هنر های موجود است و به دلیل ارتباط مستقیمی که با مخاطب برقرار میکند میتواند تاثیر ماندگاری داشته باشد.
سید رسول موسوی نژادیان  معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز ۲ شهریور ماه در نشست رسانه ای سی و سومین جشنواره تاتر با بیان اینکه هنر تئاتر یکی از تاثیر گذار ترین  هنر های موجود است  و به دلیل ارتباط مستقیمی که با مخاطب برقرار میکند میتواند تاثیر ماندگاری داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تاتر یک هنر بسیار پر هزینه است، تصریح کرد: در استان  رویداد های بسیار زیادی برگزار میشود که مهم ترین آن جشنواره تئاتر استانی است که در سال های اخیر با محدودیت های کرونایی رو به رو بود اما امسال  سعی کردیم این رویداد با بهترین شکل ممکن برگزار شود.
موسوی نژادیان تاکید کرد: سی و سومین دوره جشنواره تئاتر فارس برگزار می شود و همچنین سال های گذشته اجبارا باید آثار به اجرای عمومی می گذاشتند اما امسال آثاری که احرای عمومی هم نداشته اند می توانند در جشنواره شرکت کنند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد تصریح کرد:موضوعات مرتبط با شعار سال یکی از محورهای جشنواره است، ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) از دیگر محورهای این جشنواره می باشد.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و پرداختن به شخصیت ها و مفاخر استان فارس از دیگر محورهاست، اضافه کرد:محمد فیلی دبیر جشنواره  بوده و محمود پاک نیت هم جزیی از شورای جشنواره است.
 در پایان احمد وامق دبیر اجرایی سی و سومین جسواره تئاتر فجر فارس  از مهلت ارسال آثار که تا۱۰ آبان و اعلام نتیجه ۲۰آبان است خبر داد.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44913

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.