• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

«لباس کار» مستند شد

  • کد خبر : 44435
  • 29 مرداد 1401 - 12:05
«لباس کار» مستند شد
اکران مستند «لباس کار» کاری از حسین علی مددی، با تهیه کنندگی مصطفی مشفقیان به سفارش دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، یکشنبه سی ام مرداد ماه، ساعت ۱۷ ، در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، سینما فرهنگ بالاتر از چهارراه حافظیه به نمایش گذاشته می شود.

اکران مستند «لباس کار» کاری از حسین علی مددی، با تهیه کنندگی مصطفی مشفقیان به سفارش دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، یکشنبه سی ام مرداد ماه، ساعت۱۷ ، در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، سینما فرهنگ بالاتر از چهارراه حافظیه به نمایش گذاشته می شود.

حسین علی مددی کارگردان گفت: در حوزه کرونا شخصا دو مستند دیگه با اسم های «بلاگردون و بدون ماسک» را کارگردانی کردم، ولی از آنجایی که دیدم انگار به قسمتی داره جفا میشه و باید حتماً کسی اون رو ثبت کنه، پس تصمیم به ساخت مستند دیگه ای در رابطه با تلاش قشری از جامعه که شاید همه اونا رو بیشتر تو مساجد و بالای منبر ها دیده بودند گرفتیم.

وی با اشاره به تلاش های «طلاب جهادی»،افزود: اساساً صحبت کردن یا بهتر بگم دفاع کردن از این قشر اونم در وضع کنونی جامعه با همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی کار خیلی سختی بود، ولی چاره ای نبود کاری که باید انجام می شد و شهرستان های مختلف، آدم های مختلف، ایده های مختلف و سوژه های مختلف همه بررسی شدند و از دل آن ها ساعت ها مصاحبه و فیلم در حیطه های مختلف از غسالخانه گرفته تا بیمارستان و تولیدی های پوشاک، تهیه شد.

علی مددی: تمام سعی ما انجام شد تا یک مستند بدون داستان سرایی خلق بشه چیزی که بعداً قابل استناد باشد و نهایتاً خروجی کار در اوایل سال ۱۴۰۱ گرفته و بعد از چندین مرحله بازبینی و اصلاح نهایی شد. امیدوار هستم این مستند تاثیرگذاری لازم رو روی قشر خاکستری داشته باشه و همچنین دعوت می‌کنم از طلاب عزیزی که مخالف با فعالیت جهادی روحانیون در حیطه هایی غیر از ‌درس و منبر هستند، کمتر از یک ساعت وقت بگذراند و این مستند رو ببیند شاید نظرشون در این موضوع تغییر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44435

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.