• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

اخبار پلیس فارس – ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 44294
  • 25 مرداد 1401 - 18:05
اخبار پلیس فارس – ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی فرمانده انتظامی استان در پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است: ٢۶ مرداد ماه یادآور آغاز بازگشت آزادگان سرو قامت به […]

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

فرمانده انتظامی استان در پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است:

٢۶ مرداد ماه یادآور آغاز بازگشت آزادگان سرو قامت به خاک پاک میهن اسلامی است، مردان صبوری که بلندترین قله های پایداری را فتح کردند تا دشمن به زانو درآید و به یمن ورود این دلاوران سرافراز ،دلها غرق در شوق شد.

آزادگان دلاور و سرافراز، با الهام از سیره ائمه معصوم(ع) و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‌ساز حضرت زینب(س)، به عنوان اسوه صبر و پایداری، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر بگذارند و شکوه مقاومت و سرافرازی را برای ایران اسلامی ثبت کنند.

۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان شجاع به میهن اسلامی یادآور روزی تاریخی و حماسه ساز در تقویم انقلاب اسلامی است که هرگز از اذهان پاک نخواهد شد .

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشور، این مناسبت فرخنده را محضر تمامی آزادگان ایران اسلامی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان فارس تبریک عرض می کنم.

 

 

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در محور سپیدان-شیراز

فرمانده انتظامی “سپیدان” از توقیف سواری پژو و کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “احمد فداکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی “سپیدان” حین کنترل خودروهای عبوری در محور سپیدان-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری شد، تصریح کرد: در بازرسی از آن سواری ۱۰۰ کیلو  مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: در این خصوص یک سواری پژو پارس با ۴ سرنشین که اسکورت محموله بود توقیف و سرنشینان نیز دستگیر شدند.

سرهنگ “فداکار” تصریح کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

 

 

نجات جان شهروند شیرازی با احیای ۲۰ دقیقه ای پزشک پلیس

با اقدامات به موقع و ارزشمند پزشک وظیفه شناس معاونت بهداشت، امداد و درمان پلیس ، شهروند ۶۰ ساله از مرگ حتمی نجات یافت.

روایت های از خودگذشتگی ها، دلاورمردی ها و ایثارگری های کارکنان فراجا انتها ندارد، هر روز و هر ساعت شاهد رشادت های کارکنان پلیس هستیم که به نوعی کم نظیر و یا به جرأت می توان گفت در دنیا بی نظیر است.

سخن درباره مردی سپیدپوش است که همچون فرشته ای از راه می رسد و جان یک شهروند ۶۰ ساله را از مرگ حتمی نجات می دهد؛ سرباز وظیفه “محمدرسول فدایی” از عوامل فوریت های پزشکی معاونت بهداد فرماندهی انتظامی استان فارس و اهل و ساکن استان چهارمحال و بختیاری.

پیرامون این موضوع و کم و کیف ماجرا مصاحبه ای را با وی ترتیب دادم که در ادامه می خوانید:

به صورت پیاده در حال بازگشت از محل خدمت به سمت منزل بودم که در یکی از خیابان های شهر شیراز متوجه داد و فریاد یک دختر و کمک برای نجات جان مادرش شدم.

بلافاصله به سمت او رفتم و با راهنمایی او مسیر منزلشان را در پیش گرفتیم.

وارد منزل که شدم با یک مادر حدود ۶۰ ساله مواجه شدم که بدون هیچ علائم حیاتی بر زمین افتاده و نفس نمی کشید.

پس از تماس با عوامل اورژانس، بلافاصله با ماساژ و تنفس مصنوعی عملیات احیا را شروع کردم و دختر نیز با گریه و زاری می گفت که مادرش سابقه فشار خون و دیابت دارد.

حدود ۲۰ دقیقه عملیات احیا طول کشید، از شدت گرمای هوا به نفس نفس افتاده بودم و دیگر امیدی به بازگشتش نداشتم که در یک لحظه خوشبختانه ضربان قلبش شروع به زدن کرد.

خوشبختانه علائم حیاتی در او پدیدار شد و با رسیدن عوامل اورژانس در صحنه، عملیات تکمیلی برای این مادر صورت گرفته و جهت ادامه درمان به مراکز درمانی انتقال داده شد.

با بازگو کردن ماجرا برای عوامل اورژانس، آن ها اذعان کردند که اگر فقط چند دقیقه من دیرتر رسیده بودم و اقدامی صورت نگرفته بود، قطعاً این مادر ۶۰ ساله جان خود را از دست داده بود.

از او درباره انگیزه اش از انجام این کار پرسیدم که جواب داد:

در مرحله اول یک وظیفه انسانی و شرعی بود که توانستم انجام دهم و در مرحله بعد، وقتی بالای سر مریض رسیدم، احساس کردم که خداوند مرا در این موقعیت قرار داده تا امتحانم کند و خوشحالم که از این امتحان الهی سربلند و پیروز بیرون آمدم.

نتیجه گیری:

واقعیت این است که کارکنان فراجا در هر موقعیت و جایگاهی که باشند، چه در بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و … و چه در موقعیت های دیگری از این نمونه، خالصانه و بدون هیچ گونه چشمداشتی در راستای جلب رضایت خداوند متعال و همچنین آرامش و آسایش مردم ایران اسلامی  از خود ایثار و فداکاری نشان می دهند؛ اقداماتی انسان دوستانه و کم نظیر که شایسته تقدیر و تکریم هستند.

اقدام تحسین برانگیز این سرباز وظیفه فراجا که با احیای ۲۰ دقیقه ای جان یک شهروند را از مرگ حتمی نجات داد ، قطعاً اولین اقدام انسان دوستانه و خالصانه مأموران جان بر کف فراجا نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود، چرا که روایت جان فشانی ها و ایثارگری های خادمان مردم در فراجا همچنان ادامه دارد.

مصاحبه: مسلم احمدی- خبرنگار پایگاه خبری پلیس فارس  

 

 

 

  انهدام اعضای باند حفاری غیرمجاز در مناطق تاریخی “فیروزآباد”

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” گفت: پلیس این فرماندهی ۳ نفر جوینده اشیاء تاریخی و عتیقه را در حال حفاری غیرمجاز در یکی از تپه های این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: شب گذشته با کسب خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط چند فرد سودجوء در یکی از تپه‌های حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با حضور در محل در اقدامی غافلگیرانه ۳ مرد جوان را در حال حفاری دستگیر و در بازرسی از آن محل، ابزار آلات حفاری، لپ تاپ، فلزیاب و یک قاشق تاریخی کشف و ۳ دستگاه سواری را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

 

 

 

 

 

 

تقدیر دادستان داراب از عملکرد پلیس

دادستان عمومی و انقلاب داراب در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی این شهرستان از عملکرد پلیس در پیشگیری از جرائم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر”جابر نظافت” در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دشت کربلا و عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: امنیت و نظم مشهود و کاهش جرایم در سطح شهرستان، حاصل تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی است..

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های چشمگیر کارکنان انتظامی ستودنی است، افزود: عزیزان ما در فرماندهی انتظامی داراب به صورت شبانه روز درصدد ایجاد امنیت و آرامش شهروندان هستند و آن طور که شاهد بودیم پلیس به نحو احسنت با رصد اطلاعاتی و سایبری و پیشگیری وضعی از رخداد جرائم پیشگیری کرده و با برهم زنندگان نظم و امنیت نیز قاطعانه برخورد می‌کند.

دکتر “نظافت” همکاری مستمر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی را به عنوان دو اهرم قدرتمند حاکمیت در حفظ امنیت بسیار موثر دانست و گفت: استمرار این همکاری باعث ارتقاء احساس امنیت در جامعه و موجب سلب آسایش بزهکاران و مجرمان خواهد بود.

در پایان دادستان داراب با اهداء لوح تقدیر از فرمانده انتظامی و جمعی از کارکنان به پاس همکاری و تعامل سازنده در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

 

 

تقدیر شهروندان از کارکنان کلانتری ۱۱ “زرین دشت” با نصب بنر

شهروندان زرین دشتی با نصب بنر بر دیوار کلانتری ۱۱، از رئیس کلانتری در خصوص حسن اخلاق و رفتار مناسب با شهروندان تقدیر و تشکر کردند.

 

 

کشف گنج یاب قاچاق در”بیضا”

فرمانده انتظامی “بیضا” از دستگیری ۳ نفر و کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” محمود  نجفی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر عنوان داشت: در پی گزارش واصله توسط شهروندان به مأموران پلیس امنیت عمومی شهر هرابال مبنی بر اینکه افرادی در کوه‌های سطح حوزه استحفاظی اقدام به حفاری غیر مجاز می‌کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: مأموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان مربوطه یک دستگاه گنج یاب خارجی قاچاق را کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی بیضا با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار این فرماندهی است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

دستگیری سارقان منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی “ممسنی” از شناسایی و دستگیری ۳ سارق منزل غیر بومی و اقرار به ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد نیکبخت” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه‌روزی موفق به شناسایی ۳ نفر سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و روانه دادسرا کردند.

فرمانده انتظامی “ممسنی” با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت منزل اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه از جمله  پتو، لوازم خانگی و برقی و …کشف  شد.

 

 

 

 

کشف قاچاق در”لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: مأموران انتظامی لارستان حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۱ هزار و ۴۰۰ چاشنی و میخ پرچ بتن، ۹ هزار و ۱۰۰نخ سیگار و ۴ هزار و ۴۰ بسته تنباکو خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .

 

 

 

 

 

ماجرای خودکشی پدر خشمگین پس ازقتل مادرزن

فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” گفت: مردی ۳۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی و عدم کنترل خشم، مادر زن ۴۶ ساله خود را به قتل رساند و زن خود را نیز مجروح کرد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در زاهدشهر فسا، بلافاصله ماموران انتظامی بخش شیبکوه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، مادر زن حود را با اسلحه کمری به قتل رسانده و به سمت همسر خود نیز تیراندازی و وی را مجروح و پس از آن اقدام به خودکشی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” با بیان اینکه حال عمومی فرد مجروح رضایت‌بخش است، گفت: قاتل و همسرش به دلیل اختلاف خانوادگی پرونده‌ای در مرجع قضائی در حال رسیدگی داشته‌اند و دارای سه فرزند نیز می‌باشند.

سرهنگ “قسام” خاطر نشان کرد: این واقعه تلخ و تبعات تلخ‌تر آن برای همسرِ قاتل و فرزندانش، از اختلافات خانوادگی و عدم کنترل خشم نشئت گرفته است که با مراجعه به موقع به مشاور خانواده و ریشه یابی مشکلات این زوج و سعی در حل آن، از وقوع این واقعه تاسف بار جلوگیری می شد.

 

 

 

 

کشف تریاک از زین موتورسیکلت

فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۱۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بازرسی از زین یک دستگاه موتورسیکلت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه “رستاق” داراب حین کنترل وسایط نقلیه عبوری در محور مواصلاتی “بندرعباس-شیراز” به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: راکب بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی موتورسیکلت را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی “داراب” با بیان اینکه در بازرسی از زین موتورسیکلت ۱۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: راکب قاچاقچی که اهل یکی از شهرهای استان کرمان بود برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

 

 

 

سرقت موتورسیکلت در یزد و کشف در”آباده”

فرمانده انتظامی “آباده” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی آباده در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب که در کنار خیابان پارک بود مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: ماموران در استعلام اولیه از سامانه پلیس مطلع شدند که موتورسیکلت مذکور مسروقه و سابقه سرقت از استان “یزد “، حوزه کلانتری ۱۵ آزادگان دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق با جدیت ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند مجهز کنند.

 

 

تاثیر مشارکت تشکل ها در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی استان در جریان بازدید از موسسه “پارک سلامت روان” شیراز گفت: جلب مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت های پیشگیرانه مردمی در مقابله با آسیب های اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مناسبت بزرگداشت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، کارمند رتبه ۱۶ “مهدی نعمایی” در نشست تعاملی با اعضای هیئت مدیره این موسسه، اظهار کرد: آنچه در حال حاضر به عنوان یک اولویت مهم و تاثیرگذار در حوزه اجرایی و ماموریتی فراجا و همچنین ایجاد رشد معنادار در جلب مشارکت‌های جامعه با استفاده از ظرفیت پیشگیرانه مردمی در دستور کار پلیس قرار دارد، تعامل با سازمان های مردم نهاد است که این امر مهم با هدف تحقق پیشگیری اجتماعی و رشد فزاینده آن در جامعه مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش موثر سازمان‌های مردم نهاد در زمینه مهار و کاهش آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: هدف پلیس در برقراری تعاملات با موسسات مردم نهاد، اقشار اجتماعی و مردم؛ توانمند سازی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های آنها در ارتقاء سطح دانش انتظامی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

کارمند رتبه ۱۶ “نعمایی” با تاکید بر بهره گیری موثر از ظرفیت موسسات مردم نهاد، گفت: این موسسات با ارائه خدمات اجتماعی و کمک های بشر دوستانه به قشر آسیب دیده و آسیب‌پذیر جامعه در واقع بازوی توانمند پلیس در ارتقاء سلامت فردی و اجتماعی افراد جامعه هستند.

در ادامه مشاور ارشد مدیر عامل مؤسسه پارک سلامت روان استان فارس، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، کاهش آسیب‌های اجتماعی مسئله پر اهمیتی است که برای آن نباید شب روز کرد و در این راستا دست معجزه‌گر مردم که عنایت الهی را به ‌دنبال دارد، راهگشا خواهد بود؛ این را تجربه‌ انقلاب اسلامی ثابت کرده است.

دکتر “سید علی محمد موسوی” اظهار کرد: مؤسسه پارک سلامت روان حاجات، سازمانی مردم نهاد است که با هدف کنترل و کاهش آسیب‏های روانی و اجتماعی و با رویکرد سلامت محوری در جامعه، در فضایی بسیار مناسب و دارای امکانات کافی احداث شده است و می‌تواند در امر آموزش، مشاوره، ارتقاء فرهنگ و آگاهی عمومی نسبت به مسائل روانی و دانش روانشناختی، کاهش و رفع آسیب های اجتماعی سهم بسزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: حمایت از موسسه پارک سلامت روان و کمک به تقویت آن در حقیقت کمک به کاهش و رفع آسیب های اجتماعی است که امروز به معضلی برای کشور خصوصاً کلان شهرها تبدیل شده است.

 

 

 

بی احتیاطی راننده ساینا حادثه ساز شد

رئیس پلیس راه سعادت‌شهر از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی “اصفهان-شیراز” خبر داد.

سرهنگ “علیرضا قنبری” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام واژگونی یک سواری ساینا در محور “شیراز-سعادتشهر” به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران به همراه نیروهای امدادی و کارشناس تصادفات به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسی صحنه حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری ساینا با ۳ سرنشین با تغییر مسیر ناگهانی از جاده منحرف و  واژگون شده است.

رئیس پلیس راه سعادت‌شهر با بیان اینکه در این حادثه راننده ساینا بدلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲ سرنشین آن نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناس تصادفات علت این حادثه را خستگی و خواب  آلودگی راننده عنوان کرد.

سرقت موتورسیکلت در یزد و کشف در”آباده

گروه استان‌ها- فارس- فرمانده انتظامی “آباده” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی آباده در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب که در کنار خیابان پارک بود مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: ماموران در استعلام اولیه از سامانه پلیس مطلع شدند که موتورسیکلت مذکور مسروقه و سابقه سرقت از استان “یزد “، حوزه کلانتری ۱۵ آزادگان دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق با جدیت ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند مجهز کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44294

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.