• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

انتخاب شهردار شیراز بدون توجه به فشارها انجام شود

  • کد خبر : 43786
  • 25 مرداد 1401 - 18:48
انتخاب شهردار شیراز بدون توجه به فشارها انجام شود
عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که فرآیند قانونی انتخاب شهردار جدید این کلانشهر، بدون توجه به فشارهای بیرونی، توسط شورا دنبال و انجام شود.

به گزارش سحاب پرس، رضا محمدیان گفت: حاشیه‌های یکی دو هفته اخیر شورای شهر شیراز با استعفای مهندس اصنافی، شهردار سابق شیراز به پایان رسید و قطعا عملکرد ایشان در مقایسه با دوره چهار ساله قبلی بهتر و مناسب‌تر بود.

به نقل از شورای شیراز، محمدیان در عین حال خاطرنشان کرد: به دلایل مختلفی، قطار عمرانی شهرداری آنقدر که شایسته و در حد انتظار مردم و اعضای شورا بود به حرکت در نیامد و ان‌شاءالله که شهردار سابق، در آینده و در هر سمتی موفق و موید باشند.

محمدیان گفت: از اعضای محترم شورا تقاضای عاجزانه دارم بدون توجه به فشارهای بیرونی و خصوصاً قدرت طلبان سیاسی و دیدن واقعیاتی که از قضایای اجرایی شهر در این یک ساله کسب تجربه کرده‌اید هر چه سریعتر نسبت به انتخاب شهرداری دارای تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی با همدلی کامل اقدام نمایید تا ان‌شاءالله در این دوره فرصت باقیمانده ۳ ساله که مثل برق خواهد گذشت بتوان پروژه‌های به زمین مانده چهار، پنج سال گذشته را به سرانجام رساند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شیراز اضافه کرد: باید توجه داشت آنچه باعث ماندن نام نیک در ذهن مردم خواهد بود ارائه خدمات و پیگیری توسعه و زیرساخت‌های شهر به دور از پرداختن به شعار و تبلیغات کاذب است.

محمدیان بیان کرد: به عنوان نماینده مردم از مدیران و پرسنل خدوم شهرداری شیراز تقاضا دارم با تلاش مضاعف برای رفع مشکلات و پیشرفت اجرایی و همه جانبه شهر کوشا باشند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43786

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.