• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس؛

پویش “مشق احسان” در فارس اجرا می‌شود

  • کد خبر : 43642
  • 24 مرداد 1401 - 16:12
پویش “مشق احسان” در فارس اجرا می‌شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس اعلام کرد که در آستانه سال تحصیلی جدید پویش مشق احسان با توزیع ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر در بین اقشار کم بضاعت استان اجرایی می‌شود.

حسین پور نورعلی دوشنبه ۲۴ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه اجتماعی، گفت: بنیاد ۱۵ خرداد امسال به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) الحاق شد و در حوزه سلامت فعالیت می‌کند.

او اضافه کرد: بنیاد احسان از سال ۹۷ عمده فعالیت خود را شروع کرده و در حوزه اجتماعی در سطح خرد فعالیت می‌کند و در بحران‌ها به کمک به نیازمندان می‌شتابد و حوزه توزیع بسته‌های معیشتی را در بر می‌گیرد.

پور نورعلی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت حدود هشت هزار و ۲۰۰ مصوبه اشتغال خرد در سطح استان دارد و در حوزه‌های بهزیستی نیز ورود کرده است.

او ادامه داد: توانمندسازی خانواده‌ها در اولویت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان است و گروه‌های جهادی در اجرای برنامه‌های این ستاد نقش مهمی دارند و قابل اعتماد بودن، اخلاص و سرعت عمل جبهه‌های جهادی از ویژگی‌های منحصر به فرد آنهاست.

مدیرکل اجرایی ستاد فرمان امام (ره) در ادامه از اعزام زائر اولی‌ها به کربلای معلی به صورت رایگان در شیراز خبر داد و بیان کرد: همچنین با همکاری گروه‌های جهادی در محلات محروم خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه می‌شود.

پور نورعلی خاطرنشان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید نیز در قالب پویش مشق احسان ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر در بین اقشار کم بضاعت استان توزیع می‌شود.

او با اشاره به سیلاب اخیر در مناطق جنوبی استان هم گفت: در حادثه سیل اخیر، این ستاد با همکاری گروه‌های جهادی از مناطق سیل‌زده بازدید کرد و بر اساس میزان خسارت‌ها اولویت‌هایی را در نظر گرفت.

پورنورعلی با بیان اینکه اقدامات مرتبط با کمک به سیل‌زدگان در ۳ مرحله انجام شده و در دستور کار قرار دارد، گفت: در مرحله اول ارسال اقلام امدادی شامل کف کش و لجن کش، بیل، چمکه، کارواش و اقلام غذایی فوری و آب معدنی به مناطق سیل زده انجام شد و در مرحله دوم ارسال بسته‌های غذایی را دنبال کردیم و در مرحله سوم هم تامین بخشی از اقلام لوازم خانگی آسیب دیده از سیل و دام‌های تلف شده، در دستور کار است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43642

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.