• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
محمد تقی تذروی؛

بررسی افزایش ۴۰ درصدی نرخ سرویس مدارس شیراز در شورای شهر

  • کد خبر : 41092
  • 10 مرداد 1401 - 18:47
بررسی افزایش ۴۰ درصدی نرخ سرویس مدارس شیراز در شورای شهر
 رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیراز، از پیش بینی و بررسی افزایش ۴۰ درصدی نرخ سرویس مدارس این کلانشهر توسط این کمیسیون و به شکل تخصصی خبر داد.

محمد تقی تذروی دوشنبه ۱۰ مرداد به خبرنگاران گفت: در ماه‌های اخیر جلسات متعددی برای تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ و با حضور اعضای کارگروه ماده۱۸ یعنی رئیس آموزش و پرورش، نماینده انجمن اولیاء و مربیان و شهرداری تشکیل و نتیجه این جلسات با درنظر گرفتن روال قانونی مصوبه کارگروه ماده ۱۸ به کمیسیون حمل و نقل ارسال شده است.

او عنوان کرد: با توجه به تعطیلی دوسال اخیر خدمات سرویس دانش آموزی به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین تورم‌ و شرایط رانندگان سرویس مدارس و شرایط والدین دانش آموزان، نرخ سرویس دانش آموزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته به میزان ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد که با پیشنهادکمیسیون ماده ۱۸ آموزش و پرورش تایید شد که این میزان افزایش قیمت پس از بررسی در صحن شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان شیراز اعلام و به شهرداری ابلاغ شود.

تذروی خاطرنشان کرد: برای نزدیک شدن به نرخ کرایه واقعی سرویس مدارس در سال گذشته باتوجه به تعطیلی مدارس  افزایش ۳۰درصدی مصوب شد که با افزایش مجدد درسال جدید به میزان ۴۰ درصد افزایش به  نرخ واقعی نزدیک تر شویم، به همین منظور این موضوع در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شیراز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه رانندگان در صورت هرگونه موارد اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ملزم به رعایت این قوانین و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=41092

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.