• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
فرماندار ویژه شهرستان جهرم؛

سهم جهرم از تسهیلات اشتغال‌زایی ۵۸۰ میلیارد ریال است

  • کد خبر : 41050
  • 11 مرداد 1401 - 11:50
سهم جهرم از تسهیلات اشتغال‌زایی ۵۸۰ میلیارد ریال است
فرماندار ویژه جهرم گفت: ۵۸۰ میلیارد ریال سهم جهرم از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام (ره) امسال مصوب شده که فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان خواهد بود.

محمد حسن شعبانی روز دوشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان کمیته امداد امام(ره) این شهرستان  با بیان اینکه در پرداخت این تسهیلات، الزام تحت پوشش بودن کمیته امداد نیز وجود ندارد، افزود: سقف این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان است و فرصت مناسب برای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان است که آن را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از مسئولین شهرستان درخواست می‌کنیم تا در روند اخذ مجوز فعالیت متقاضیان این تسهیلات بیشترین همکاری را داشته باشند، ابراز کرد: خدمات و فعالیت‌های خوبی در مجموعه کمیته امداد امام(ره) در جهرم به مددجویان انجام شده است که این اقدامات باید به منظور جهاد تبیین از طریق رسانه‌ها برای تنویر افکارعمومی اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن انتقاد از موازی‌کاری‌ها، تصریح کرد: امروز بین مراکز نیکوکاری ثبت نشده و کمیته امداد امام خمینی (ره) موازی‌کاری‌ها در حال انجام است که باید هر چه زودتر ساماندهی انجام بشود تا کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بهتر و هدفمندتر صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در شهرستان جهرم برای رفع مشکل مسکن اقشار کم‌درآمد باید به فکر راه‌اندازی مجمع خیرین مسکن‌ساز باشیم، یادآور شد: این موضوع را باید کمیته امداد پیگیری کند البته دولت نیز در قالب طرح‌های مختلف در این زمینه به طور قطع، وظایفی دارد که پیگیری خواهیم کرد.

این مسوول  با بیان اینکه کرامت انسانیِ قشرمحروم جامعه سرلوحه مسئولان قرار گیرد، اظهار کرد:  این مهم در کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم تا به امروز خوب رعایت شده است.

شعبانی با بیان اینکه ایجاد اشتغال یکی از محوری‌ترین اقدامات و برنامه‌های این نهاد در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان باشد، اظهار کرد: این تسهیلات با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، طیور و مشاغل خانگی پرداخت شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=41050

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.