• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5
مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

با تقویت و توجه به تیم های پایه می توان به آینده بهتر فوتسال و فوتبال فارس امیدوار بود

  • کد خبر : 40164
  • 02 مرداد 1401 - 16:14
با تقویت و توجه به تیم های پایه می توان به آینده بهتر فوتسال و فوتبال فارس امیدوار بود
دکتر حیدر صفرپور با حضور در تمرینات تیم فوتسال ارژن با بازیکنان و کادر فنی این تیم دیدار کرد و گفت : فوتسال فارس ریشه و اصالت خود را در سال‌های گذشته مدیون و مرهون تیم ارژن شیراز است و با تقویت و توجه به تیم های پایه می توان به آینده بهتر فوتسال و فوتبال فارس امیدوار بود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس ، مدیر کل ورزش و جوانان فارس ظهر امروز ۲ مرداد ماه با حضور در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از تمرینات تیم فوتسال ارژن بازدید کرد .

در این دیدار دکتر صفرپور با تقدیر از کریمی مالک باشگاه ارژن شیراز گفت : احیای تیم ارژن با اصالت ترین جان تازه ای فوتسال فارس داده است .

وی افزود : فوتسال فارس ریشه و اصالت خود را در سال‌های گذشته مدیون و مرهون تیم ارژن شیراز است .

مدیر کل ورزش و جوانان فارس ضمن تقدیر از مجتبی کمالی سرمربی با تجربه این تیم گفت : یکی از اصلی ترین اولویت های ما حمایت از تیم های پایه و جوانان است.

وی موفقیت های سال های نچندان دور تیم فجر شهید سپاسی را توجه به تیم های پایه دانست و گفت: توجه به جوانان و تیم های پایه در سال های نچندان دور باعث معرفی تعداد زیادی از جوانان فارس به تیم های مختلف لیگ برتر و موفقیت این تیم در سطح اول فوتبال کشور بود .

او ادامه داد : با تقویت و توجه به تیم های پایه می توان به آینده بهتر فوتسال و فوتبال فارس امیدوار بود .

وبخاطر نشان کرد : ایجاد فاصله بین تیم های پایه و اصلی یکی از دلایل عدم موفقیت تیم های فوتبال و فوتسال استان در سال های اخیر است .

دکتر حیدر صفرپور نقش اداره کل ورزش و جوانان فارس را در قبال تیم های حرفه ای در لیگ های مختلف را حمایتی برشمرد و بیان داشت : از نظر قانونی این اداره کل تنها وظیفه حمایتی دارد و در خروج و فروش امتیاز کمترین نقش را داریم .

مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: نه تنها در رشته فوتسال در تمامی رشته های ورزشی از تیم های که در مسیر کشف استعدادها ، پرورش و تقویت تیم های پایه گام برمیدارند حمایت خواهیم کرد .

دکتر حیدر صفرپور در پایان با آرزوی موفقیت تیم فوتسال ارژن در مسابقات پیش رو گفت: در جهت حمایت از شما جوانان پس از هر برد پاداش ویژه ای به اعضا این تیم اهدا می‌شود.

تیم فوتسال ارژن مرحله نخست لیگ دسته دوم با صدرنشینی به پایان رساند و تمرینات خود را جهت شرکت در مرحله نهایی این مسابقات در شیراز پیگیری می کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=40164

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.