• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
استاندار فارس؛

زیارت با معرفت هدف اصلی سفر اربعین است/ جذب جوانان و نوجوانان شاخصه هیئت موفق

  • کد خبر : 39941
  • 31 تیر 1401 - 18:39
زیارت با معرفت هدف اصلی سفر اربعین است/ جذب جوانان و نوجوانان شاخصه هیئت موفق
استاندار فارس گلایه هیات مذهبی در خصوص عدم همراهی برخی از مدیران را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: بعید می دانم مدیری داشته باشیم که در دستگاه امام حسین(ع) همراهی و همکاری شایسته نداشته باشد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در گردهمایی فعالان و موکب داران اربعین حسینی و نشست سالانه شوراهای هیات مذهبی استان فارس پس از شنیدن مشکلات و پیشنهادات، گفت: انتظار و تخصیص بودجه دولتی با ماهیت هیات و مواکب هم‌خوانی ندارد و کار خودجوش مردمی اصول کار خدام امام حسین(ع) است و فقط وظیفه دولت باز کردن مسیر برای فعالیت اینگونه تلاش های مردمی و اعتقادی است.

دکتر ایمانیه گلایه هیات مذهبی در خصوص عدم همراهی برخی از مدیران را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: بعید می دانم مدیری داشته باشیم که در دستگاه امام حسین(ع) همراهی و همکاری شایسته نداشته باشد.

استاندار فارس با اشاره به زمینه سازی برای حضور مواکب و عاشقان امام حسین(ع) در راهپیمایی عظیم اربعین، اظهار کرد: ارایه خدمات مناسب در حمل و نقل هوایی و زمینی پیگیری خواهد شد تا  خدام و مردم به راحتی در این مراسم شرکت کنند.

نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: در شورای اداری شهرستان ها، رئیس شورای هیات مذهبی  شهرستان حضور خواهد یافت.

دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه هدف از سفر اربعین مفهوم معرفتی است و صرفا حالت رفت و آمد معمولی نیست، اظهار کرد: زیارت با معرفت هدف اصلی اربعین است که انگار انسان همچون معصومیت روز  اول تولد، از گناهان پاک می شود.

وی با تاکید براینکه در راه امام حسین(ع)، رفع تشنگی از انسان ها  بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: با حضور هیات های مذهبی توانمند  برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان، در مقابل آورده اعتبار آن ها، آورده دولت دو برابر  خواهد بود تا به یاد حضرت اباعبدالله (ع)  آب آشامیدنی سالم برای این نوع روستاها تامین شود.

دکتر ایمانی با اشاره به لزوم جذب جوان‌ها و نوجوانان به هیات مذهبی بیان داشت: از نظر من موفق ترین هیئت، هیئت ای است که توانسته باشد بالاترین تعداد جوان ها و نوجوان ها را به صورت مستمر جذب کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39941

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.