• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
استاندار فارس؛

لزوم همکاری بهزیستی در احداث اردوگاه سوم معتادین متجاهر استان/ از ظرفیت خیرین در فعالیت های بهزیستی بیشتر استفاده شود

  • کد خبر : 39937
  • 01 مرداد 1401 - 9:46
لزوم همکاری بهزیستی در احداث اردوگاه سوم معتادین متجاهر استان/ از ظرفیت خیرین در فعالیت های بهزیستی بیشتر استفاده شود
استاندار فارس با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه فعال بهزیستی در شهرستان های استان، بر لزوم همکاری بهزیستی در احداث اردوگاه سوم معتادین متجاهر تاکید کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در جمع شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان فارس ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: حضور و بروز خیرین بیش از قبل باید در روند فعالیت بهزیستی جدی گرفته شود و نباید صرفا به کمک مالی بسنده کرد بلکه بسیاری از افراد هستند که تمایل  دارند داوطلبانه در همه فعالیت های مرتبط با بهزیستی همکاری نمایند.

دکتر ایمانیه با تاکید بر حضور شهروندان داوطلب در تمامی فرآیند های ممکن بهزیستی، اظهار کرد: شهروندان داوطلب نیک اندیش به غیر انجام از خدمات خداپسندانه، باعث تقویت فرهنگ خیر می شوند.

استاندار فارس بخش مشاوره خانواده و اجتماعی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: با انعقاد تفاهم نامه با بنیاد علوم انسانی آیت الله حائری شیرازی آموزش مشاوره مبتنی بر اعتقادات اسلامی انجام شود.

نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: مراکز غیرفعال و پروژه های غیرفعال بهزیستی در شهرستان های استان احصا شود تا پیگیری های لازم برای تکمیل پروژه ها صورت گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای احداث اردوگاه سوم معتادین متجاهر،  بهزیستی استان همکاری کند، گفت: مرکز نگهداری معتادان در شهرستان ها ایجاد گردد تا در هر شهرستان احساس مراقبت از شهروندان همان شهرستان تقویت شود.

وی تصریح کرد: مسکن مددجویان بهزیستی در طرح جهش ملی مسکن مشخص شود تا مشکل ریشه ای و کامل برطرف گردد و تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز درخصوص  پیشگیری از بیماری مددجویان بهزیستی  منعقد شود.

استاندار فارس بر مناسب سازی معابر و ورودی ادارات تاکید کرد و افزود: استان فارس باید در عرصه تولید تجهیزات توان بخشی و خودکفایی در این خصوص  بیش از قبل فعال شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39937

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.