• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
استاندار فارس؛

جهاد تبیین پیشرفت کشور توسط جوانان انجام شود

  • کد خبر : 39935
  • 31 تیر 1401 - 19:38
جهاد تبیین پیشرفت کشور توسط جوانان انجام شود
استاندار فارس بر انجام جهاد تبیین پیشرفت کشور و خدمات نظام اسلامی پس از انقلاب توسط جوانان تاکید کرد و گفت: تحولات و توسعه بعد از انقلاب اسلامی در ایران باید به نسل جوان گفته شود تا از تحریف تاریخ و دست آورد های جمهوری اسلامی توسط دشمنان جلوگیری گردد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در همایش سراسری دختران حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه مشکلات کشور با جوانان حل می شود، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مخصوص جوان های کشور است که چگونه باید مدیران از این قشر جامعه کمک بگیرند.

دکتر ایمانیه اولویت های جوانان را برشمرد و گفت: حضور نوجوانان و جوانان امروز در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است. تاثیرگذار ترین فرد و گروه بر جوانان، همسانان هستند و نزدیک ترین افراد از نظر گروه سنی، فکری و … تأثیرگذاری بیشتری دارند.

استاندار فارس با بیان اینکه جوانان باید خود را روز به روز با علم و دانش قوی کنند، گفت: احصا و حل مسائل توسط جوانان بسیار می تواند راه‌گشا باشد.

نماینده عالی دولت در فارس، حضورجوانان گام دومی را در عرصه جهاد تبیین لازم و ضروری دانست و افزود: «رفتار با سلیقه» یکی از ۵ نکته فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین بوده و با علم روز و ادبیات مورد پسند جوانان باید دست آورد های انقلاب اسلامی و نقاط درخشان موجود معرفی گردد تا با امید آفرینی برای نیل به توسعه کشور  تلاش های لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه انسان با انگیزه، توکل و ایمان به خداوند دشمن را شکست می دهد، بیان داشت: مقاومت در برابر دشمنان و پیروزی نهایی، ناشی از ایمان قوی است.

دکتر ایمانیه از جوانان خواست تا پس از احصای مشکلات، روش های حل آن را پیدا کنند و ادامه داد: شبهات ذهن قشر جوان کشور در عرصه های اعتقادی، ملی و مذهبی و… باید توسط جوانان گام دومی پاسخ داده شود.

نماینده عالی دولت در فارس، بهترین مبلغ «حجاب» را دختران و بانوان دانست ادامه داد: مهمترین حُسن حجاب که خداوند متعال مقرر کرده، استحکام خانواده است و توجه به خانواده برای توسعه همه جانبه کشور توسط علم به اثبات رسیده است؛ بنابراین بانوان باید در گسترش فرهنگ حجاب نقش خود را ایفا کنند.

دکتر ایمانیه بخشی از سخنان خود را به فروپاشی کانون خانواده در کشور های غربی با سبک زندگی های غلط اختصاص داد و بر معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به جهانیان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مسائل اجتماعی مخصوصا برای مدیران نیاز به تبیین دارد، افزود: برای جلوگیری از انحراف مدیران و راهنمایی صحیح، پیشنهادات و نظر جوانان در خصوص مسائل مختلف با یک سلیقه خوب به مدیران منتقل شود تا تصمیم گیری در ابعاد کلان بهتر صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39935

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.