• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

سومین نشست ادواری جمعی از جوانان استان با استاندار فارس

  • کد خبر : 39346
  • 25 تیر 1401 - 8:18
سومین نشست ادواری جمعی از جوانان استان با استاندار فارس
در سومین جلسه ادواری نشست جوانان با استاندار فارس در سال ۱۴۰۱ جمعی از جوانان فارس به ارایه درخواست و پیشنهادات خویش پرداختند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، دکتر محمد مهدی سرفراز شکوهی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز با بیان اینکه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان به منظور شناساندن جوانان صاحب ایده و تفکر در سطح جامعه اقدام به برگزاری سلسله نشست‌هایی با مسیولین استان می نماید اظهار داشت: این اقدام برای اولین بار به ابتکار معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفته و مقرر است این جلسات به صورت منظم با استاندار فارس و سایر مسوولین ارشد استان برگزار گردد.

وی همچنین با اشاره به فراهم آمدن امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرای استان گفت : رویکرد استاندار محترم توجه ویژه به جوانان است و این قشر می توانند در این جلسات طرح ها و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف به استاندار ارائه دهند.

وی افزود: کلیه جوانان صاحب ایده و خلاق استان در حوزه‌های مختلف می تواند به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات در سطح استان جهت ارائه ایده های خود و حضور در جلسات ادواری با استاندار فارس، به صورت حضوری یا تماس با دفترمعاونت امور جوانان( ۰۷۱۳۷۵۱۵۰۲۲) در لیست دیدار جوانان با استاندار قرار بگیرند.

شکوهی اظهار داشت : در این جلسه که با حضور استاندار فارس دکتر محمد هادی ایمانیه برگزار گردید جوانان صاحب ایده از تشکل ها و سمن ها به ارایه پیشنهادات و نظرات، و بیان مصداقی مشکلات خویش با نماینده ارشد دولت در استان پرداختند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39346

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.