• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس؛

اجتماع بانوان زهرایی در راستای تحکیم بنیان خانواده است

  • کد خبر : 39119
  • 21 تیر 1401 - 22:17
اجتماع بانوان زهرایی در راستای تحکیم بنیان خانواده است
برنده تصریح کرد: تجمع بانوان زهرایی با هدف اجتماع بانوان محجبه و بانوانی که مدافع حریم حجاب و خانواده هستند، در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار شد.
به گزارش سحاب پرس، ترگل برنده مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: تجمع بانوان زهرایی با هدف اجتماع بانوان محجبه و بانوانی که مدافع حریم حجاب و خانواده هستند، در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار شد.
برنده تصریح کرد: بانوان زهرایی با حضور خود در این اجتماع با حضرت زهرا(س) تجدید عهد کرده و مثل این بانوی بزرگ اسلام در هر شرایطی و در گرما و سرما باحجاب کامل و برتر چادر در جامعه حضور پیدا می کنند.
وی افزود: بسیج جامعه زنان در هفته عفاف و حجاب بیش از هزار برنامه از جمله برپایی نمایشگاه های مختلف، کارگاه های سبک زندگی و مسابقات مختلف را در سراسر استان با ظرفیت مردمی برگزار می کند.
برنده اظهار کرد: در هفته عفاف و حجاب مسابقات ورزشی در رشته های مختلف با حضور بانوان ورزشکار در حال برگزاری است.
وی از تجمعات بانوان محجبه در تمام شهرستان های استان فارس خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه در دهه امامت و ولایت هستیم برنامه های مختلفی را با موضوع گرامیداشت اعیاد و جایگاه اهل بیت به صورت ویژه برگزار می کنیم.
برنده جشنواره سرود را یکی از برنامه های ویژه بسیج جامعه زنان در دهه امامت و ولایت عنوان کرد و افزود: سرودهایی با موضوع عفاف و حجاب، عفت اجتماعی و سبک زندگی برگزار شد و یکی از سرودهای برگزیده بانوان محجبه امروز از مرکز صدا و سیمای فارس پخش شد.
وی خاطر نشان کرد: قطعا روزی تمام دنیا به اسلام روی خواهند آورد و مهمترین عامل در تحقق این امر، مسئله عفت و حجاب بانوان و عفت اجتماعی است.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39119

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.