• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

«شمیم خانواده» سپاه در شیراز آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 39068
  • 21 تیر 1401 - 20:00
«شمیم خانواده» سپاه در شیراز آغاز به کار کرد
جشنواره فرهنگی ـ ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان «امام رئوف» از امروز در شیراز آغاز شد.

به گزارش سحاب پرس، مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ـ ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران با عنوان «امام رئوف» امروز، ۲۱ تیرماه به میزبانی سپاه فجر فارس در ورزشگاه شهید دستغیب(ره) شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: شیراز شهر شعر و ادب و شهر حافظ، سعدی، شوریده شیرازی، ملاصدرا و علمای بزرگی همچون میرزای شیرازی،  سیدنورالدین الهاشمی و شهید دستغیب و همچنین شهر ورزشکاران بزرگی در عرصه ملی و بین‌المللی است.

وی افزود: رویداد بزرگ فرهنگی ـ ورزشی شمیم این فرصت را برای سپاه فجر استان فارس مهیا کرد تا سعادت این میزبانی را داشته باشد.

بوعلی با بیان اینکه این مسابقات در شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تکواندو، شنا، آمادگی جسمانی و تیراندازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این رویداد، ۱۳۷۲ نفر ورزشکار و ۲۲۰ نفر همراه، سرپرست و مربی به مدت سه روز در شهر شیراز به رقابت می‌پردازند.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان تصریح کرد: ۲۴ کمیته اجرایی در قالب کمیته‌های فنی، امنیتی، اداری، پشتیبانی، فرهنگی، هنری و… مسئولیت ارائه خدمات مورد نیاز را بر عهده دارند.

ورزش بهترین جاذبه برای حفظ نشاط اجتماعی است

محمدهادی ایمانیه روز سه‌شنبه در آیین افتتاح جشنواره بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان امام رئوف ( حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ) در شیراز اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که در استان ورزش‌دوست فارس و  شیراز و ورزش پرورمیزبان ورزشکارانی از سراسر کشور هستیم که فرزندان برومند نیروهای ارزشمند پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

استاندار فارس ضمن  تشکر از سپاه فجر استان فارس به عنوان میزبان برگزاری این جشنواره گفت: وظیفه ما مدیران حمایت از ورزش، همت به خرج دادن، هزینه کردن، برنامه‌ریزی داشتن و هدف‌گذاری است و وظیفه ورزشکاران نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری دارند بر الگو بودن جوانان قهرمان ورزشکار نه تنها در عرصه ورزش بلکه برای همه اقشار جامعه که می‌تواند ورزش همگانی را به دنبال داشته باشد.

استاندار فارس افزود: وقتی جوان ورزشکار با اعتماد دینی، با مردانگی و دلدادگی به کشور و وطنش قهرمان می‌شود کمک می‌کند که نشاط و انگیزه بیشتری در سایر جوانان هم ایجاد شود.

وی با اعتقاد به اینکه وظیفه قهرمانان ورزشکار بسیار سنگین است،گفت: قهرمانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه اخلاق و معنویت هم باید الگو باشند تا بتوانند جامعه جوان را به مسیری مستقیم هدایت کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39068

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.