• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5

آغاز به کار مرکز مشاوره و ارائه خدمات روانشناختی دانشگاه پیام نور فارس

  • کد خبر : 39019
  • 21 تیر 1401 - 9:52
آغاز به کار مرکز مشاوره و ارائه خدمات روانشناختی دانشگاه پیام نور فارس
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه پیام نور فارس راه اندازی شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس ، با فعالیت این مرکز، دانشجویان و شهروندان شیرازی می توانند از خدمات مشاوره در حوزه های مختلف از جمله مشاوره تحصیلی، شغلی، خانواده و ازدواج، مذهبی، کسب وکار و… زیر نظر اساتید و اعضای هیئت علمی ، برخوردار شوند.
سرپرست دانشگاه پیام نوراستان فارس در آیین افتتاح این مرکز که در ساختمان شماره ۲ دانشگاه پیام نور واقع در میدان دانشجو واقع شده است، اظهارداشت: مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور با حضور ۱۰ عضو هیئت علمی رشته های روانشناسی و مشاوره زمینه مناسبی برای حل عالمانه مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه خواهد بود.
دکتر محسن جاجرمی زاده افزود: با تلاش و همت اساتید، این مرکز مشاوره به عنوان فعالیت خیرخواهانه، انشاءا… الگوی موفقی در سطح استان در ۵ سال آینده خواهد بود.
وی اضافه کرد: علاوه برجوانان ودانشجویان به عنوان جامعه هدف اصلی این مرکز، سایر شهروندان نیز می توانند از خدمات مرکز مشاوره دانشگاه پیام نوراستفاده نمایند.
این استاد دانشگاه، رسیدن به آرامش فردی و اجتماعی با ارائه خدمات مشاوره از سوی اساتید متخصص را هدف مهم مرکز مشاوره ذکر کرد و اظهارداشت: جامعه ما به افرادی نیاز دارد که بتوانند عالمانه مشکلات و آسیب های روانی را رصد نموده و برای رفع آن راه حل ارائه دهند.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس اضافه کرد: اساتید دانشگاه به عنوان وظیفه انسانی خود برای حل مشکلات جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی،اضطراب ها، رفع مشکلات شغلی و تحصیلی دانشجویان با جدیت به دنبال راه اندازی مرکز مشاوره وخدمات روانشناختی بوده اند که امیدواریم با همت آنان قدم های محکمی در راستای حل مشکلات جامعه برداشته شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39019

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.