• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس

  • کد خبر : 3877
  • 02 خرداد 1399 - 10:37
پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان در متن پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:بسم الله الرحمن الرحیمآخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یاد آور یک مناسبت مهم جهانی است. نماد همیشگی اتحاد، یکپارچگی و انسجام مسلمانان جهان و وظیفه و مسئولیت پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به […]

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان در متن پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یاد آور یک مناسبت مهم جهانی است. نماد همیشگی اتحاد، یکپارچگی و انسجام مسلمانان جهان و وظیفه و مسئولیت پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری می‌کند. روز قدس روز خروش ملت‌های اسلامی بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر را می‌لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم حقیر را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می‌کند. روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، روز شادی مومنان و نا امیدی دشمنان اسلام است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز است که پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود .درحقیقت یوم الله قدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت مسلمانان است.
امسال در شرایطی روز قدس را گرامی می داریم که شهادت بزرگ مرد مومن و چهره بین المللی و حامی راستین مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضرورت مبارزه با توطئه خبیثانه سردمداران آمریکایی و صهیونیستی در طراحی و ارائه طرح ننگین معامله قرن و تلاش رژیم اشغالگر قدس در غصب اراضی بیشتری از سرزمین فلسطین، مسئولیت بیشتری بر دوش همه آزادگان و ملتها و دولتهای حق طلب قرار می دهد. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیمات اتخاذ شده، مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود؛ اما با دلی آکنده از حسرت و اندوه و با سری برافراشته در زنده نگهداشتن روز جهانی قدس و با شعار فلسطین تنها نیست، بیعتی دوباره با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب (دامت برکاتهُ) می بندیم و تا به جهانیان ثابت کنیم ما پیرو خط رهبریم و در رگ‌های انقلاب ما خون شهادت و ایستادگی جاری است و با گام‌های استوار، این‌بار دل‌هایمان را در دفاع از مردمان مظلوم فلسطین همسو کرده و عهد میبندیم که هرکدام از ما سلیمانی دیگری در دفاع از مردم مظلوم فلسطین باشیم .

دکتر حسین افلاکی فرد
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3877

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.