• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

برگزاری دوره های مربیگری برای سربازان وظیفه می‌تواند زمینه اشتغال آنان را فراهم کند

  • کد خبر : 38655
  • 15 تیر 1401 - 16:34
برگزاری دوره های مربیگری برای سربازان وظیفه می‌تواند زمینه اشتغال آنان را فراهم کند
دکتر حیدر صفر پور مدیر کل ورزش و جوانان در دیدار با مدیر تربیت بدنی نیروی انتظامی فارس گفت: برگزاری دوره های مربیگری ویژه سربازان وظیفه با همکاری نیروهای مسلح می تواند مقدمه ای برای اشتغال آنان در کسوت مربیگری پس از اتمام خدمت مقدس سربازی فراهم کند.
به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، دکتر حیدر صفر پورمدیر کل ورزش و جوانان اشتان فارس در دیدار با مدیر تربیت بدنی نیروی انتظامی فارس اظهار داشت: امروزه آرامش و امنیت جامعه ورزش مرهون همکاری شما سبزپوشان حافظ امنیت است و با حضور شما در رویدادهای ورزشی ، همایش ها و برنامه قطعاً جامعه ورزش با فراق بال بیشتری به امور فنی خود می پردازد.

وی افزود: ظرفیت نیروی انتظامی با نگاه ویژه و مثبت مقام ارشد انتظامی استان سردار حبیبی در همه ابعاد کمک شایان و شایسته ای به جامعه خصوصاً جامعه بزرگ ورزش استان می کند و قطعاً تمام ارکان نیروی انتظامی در این راه با علاقمندی وافر در این راه همراه هستند.

مدیر کل ورزش ادامه داد: ظرفیت های ورزشی استان و همچنین فضاهای ورزشی در اختیار اداره کل در زمینه آموزش و برگزاری دوره های مربیگری آماده همکاری با تربیت بدنی نیروی انتظامی خصوصاً آموزش نیروهای کادر و سربازان وظیفه می باشد و سربازان با حضور در این دوره ها نه تنها بر دانش خود می افزایند بلکه می تواند مقدمه ای برای اشتغال آنان در کسوت مربیگری پس از اتمام خدمت مقدس سربازی باشد.

دکتر صفر پور در پایان در خصوص همکاری های آتی با نیروی انتظامی بیش از پیش بیان داشت: نگاه توانمند سازی مخاطبین در همکاری با دیگر ارگان ها از برنامه های اصلی اداره کل ورزش است که از ارکان اصلی آن نیز فعالیت ورزشی بانوان با نگاه ویژه و متفاوت در برنامه های اداره کل است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38655

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.