• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
در هجدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای سراسر کشور؛

فن بازار منطقه ای فارس عنوان دوم کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 38131
  • 11 تیر 1401 - 9:47
فن بازار منطقه ای فارس عنوان دوم کشور را کسب کرد
در هجدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای سراسر کشور، فن بازار منطقه ای فارس در جایگاه دوم کشور قرارگرفت.

به گزارش سحاب پرس، در هجدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی کشور که در قزوین برگزار شد ،فن بازار منطقه ای فارسجایگاه دوم را بین ۳۰ فن بازار استانی کسب کرد.

در آیین اختتامیه این نشست که با حضور طاهری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس،عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن، شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت،معدن و تجارت، رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، هزاوه معاون پارک فناوری پردیس، اسدی فرد رییس موسسات و شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هاشمی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس،
خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران و مدیران ارشد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران،برگزار شد لوح تقدیر از طرف رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و معاون نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس به فن بازار منطقه ای فارس اعطا شد.
در این مراسم از سعید شیرازی مدیر فن بازار فارس به عنوان مدیر نمونه کشوری و میلاد سلطانی کارگزار فن بازار نیز به عنوان دفتر کارگزاری که بیشترین تعامل را با سایر استانها داشته است، تجلیل شد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در این نشست فن بازار منطقه ای فارس را از فن بازارهای مطرح و موفق کشور دانست وگفت: تاکنون ۱۲۰شرکت دانش بنیان در فارس برای عرضه محصولات خود به فن بازار منطقه ای استان پیوسته اند .
سید مصطفی هاشمی نقش فن بازار در ایجاد ارتباط بین شرکت های دانش بنیان و واحدهای صنعتی را مهم بیان کرد و گفت:واحدهای صنعتی نیز می توانند از فرصت ایجاد شده برای رفع نیازهای خود در حوزه تکنولوژی و فناوری استفاده کنند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد:تاکنون ۹۰واحد صنعتی با عضویت در فن بازار فارس نیازهای خود را اعلام که برخی از آنها نیز رفع شده است.
هاشمی توسعه صادرات محصولات دانش بنیان از استان را از مهمترین برنامه هایی دانشت که باید امسال در اولویت کار فن بازار منطقه ای استان قرارگیرد.
وی افزود:فن بازار منطقه ای فارس زیر نظر شرکت شهرکهای صنعتی فارس کار شناسایی و رفع نیاز فناورانه،بازاریابی و‌فروش محصولات فناورانه و جذب سرمایه گذار برای شرکت های دانش بنیان و‌فناور‌را برعهده دارد.
هاشمی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، مسیر خدمت رسانی به واحدهای صنعتی از طریق فن بازار تداوم خواهد داشت، وی‌ با بیان اینکه شرکت شهرکهای صنعتی فارس از طریق فن بازار فارس در نمایشگاه دانش بنیان که در‌نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد ، توانست گام هایی در راستای فروش و بازاریابی محصول برای شرکت های دانش بنیان بردارد گفت: بیش از ۸ شرکت دانش بنیان و فناور علاوه بر معرفی محصولات خود،توانستد بیش از ۳ میلیارد تومان نیز فروش داشته باشند.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز فن بازار منطقه ای فارس رتبه سوم کشوری را کسب کرده بود و فن بازار منطقه ای فارس جزء فن بازارهای برتر کشور قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38131

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.