• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

ارجاع پرونده تخلف انبار لاستیک در شیراز به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی فارس

  • کد خبر : 34432
  • 08 اردیبهشت 1401 - 18:27
ارجاع پرونده تخلف انبار لاستیک در شیراز به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی فارس
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان  صمت فارس از ارجاع پرونده تخلف یک باب انبار لاستیک در شیراز به میزان ۴۰۰ حلقه به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی فارس خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت : براساس بازرسی‌های انجام شده با همکاری بسیج اصناف سپاه استان درخصوص یک باب انبار لاستیک  در شیراز و طی بررسی اولیه و شناسایی محل مورد نظر مشاهده گردید که انبار ایشان در سامانه جامع تجارت هیچگونه ورود و خروج (رسید  وحواله) و یا اعلام موجودی در سامانه مذکور به ثبت نرسانده است.
مهدی حسنی افزود : با بررسی و هماهنگی های انجام شده با مدیریت واحد و همچنین مسئول انبار، پس از ورود به انبار مشاهده گردید که میزان ۴۰۰ حلقه لاستیک در انبار موجود است.
 لذا فعل و عمل نامبرده طبق ماده ۱۷ قانون تعزیرات حکومتی تخلف محسوب شده و موجودی حقیقی ایشان به عنوان کالای خریداری شده که می بایست در سامانه ثبت می شد، به میزان ۴۰۰ حلقه 
 لاستیک و پرونده تخلف ایشان به ارزش ۱۴ میلیارد و یکصد و بیست میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی، تخلفات احتمالی را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون پیگیری و برخورد لازم و قانونی انجام شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34432

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.