• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
معاو ن بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان  سازمان صمت فارس گفت:

ارجاع پرونده تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی ۴ واحد آهن فروش به تعزیرات حکومتی

  • کد خبر : 33802
  • 01 اردیبهشت 1401 - 18:12
ارجاع پرونده تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی ۴ واحد آهن فروش به تعزیرات حکومتی
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس از ارجاع پرونده تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی ۴ واحد آهن فروش به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت : براساس بازرسی های انجام شده از واحدهای عرضه کننده انواع آهن آلات در سطح شهر شیراز ، طی هفته گذشته از تعداد بیش از ۳۰ مورد آهن فروش بازرسی به عمل آمد.
 مهدی حسنی افزود : در بازرسی ها مشاهده گردید که تعدادی از این واحدها متاسفانه علی رغم تذکرات قبلی و مکاتبات صورت گرفته و اطلاع رسانی از طریق اتحادیه مربوطه مبنی بر اینکه کالاهای خود را که جز کالاهای هدف و مشمول ثبت در سامانه جامع تجارت بوده در سامانه مذکور ثبت نام نموده اند.
 حسنی اضافه کرد :براساس گزارش فوق الذکر تعداد ۴ واحد صنفی متخلف طبق ماده ۱۷ قانون تعزیرات حکومتی شناسایی و پرونده تخلف این چهار واحد که میزان تقریبی ۱۰۰ تن انواع آهن آلات در انبار ایشان موجود بود،  به ارزش  ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید .
 حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی، گفت: همشهریان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی موارد تخلف را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی صورت بپذیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33802

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.