• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر صنوف مختلف و عرضه‌کنندگان محصولات و خدمات در سطح استان فارس

  • کد خبر : 32566
  • 28 اسفند 1400 - 16:30
تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر صنوف مختلف و عرضه‌کنندگان محصولات و خدمات در سطح استان فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر صنوف مختلف و عرضه‌کنندگان محصولات و خدمات در سطح استان فارس و شهر شیراز در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، با حضور رئیس سازمان بازرسی استان فارس، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، معاون سازمان تعزیرات حکومتی فارس و جمعی دیگر از مدیران و کارشناسان از پایانه مسافربری کاراندیش شیراز، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عمده‌فروشی‌های در سطح شهر با هدف بازرسی و نظارت بر عرضه محصولات و خدمات بازدید به عمل آمد.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر صنوف مختلف و عرضه‌کنندگان محصولات و خدمات در سطح استان فارس و شهر شیراز در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و لزوم نظارت بر واحدها مراکز خدماتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مراکز بوم‌گردی، اقامتگاه‌های سنتی، آژانس‌های هواپیمایی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر، فرودگاه‌ها در قالب یک طرح ویژه از ابتدای سال جدید تا پایان ماه مبارک رمضان، بازرسی و نظارت در بازار به منظور حمایت از مصرف‌کنندگان به ویژه میهمانان نوروزی انجام خواهد گرفت.

وی گفت: با توجه به استقبال میهمانان نوروزی از مراکز دیدنی و گردشگری استان فارس پیش‌بینی می‌گردد امسال برخلاف سال گذشته استقبال مسافرین نوروزی از استان فارس زیاد باشد.

ایزدی با اشاره به گزارشات دریافتی مبنی بر تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی در سطح استان فارس، افزود: بر اساس برنامه وزارتی در سازمان پایانه‌ها و شرکت‌های مسافربری آژانس‌های هوایی امسال نیز بازرسی مستقر در پایانه‌های حمل و نقل مشغول انجام وظیفه می‌باشد که نسبت به نحوه فعالیت و ارائه خدمات شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری در سه پایانه امیرکبیر، کاراندیش و مدرس و همچنین از ده‌ها شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین نظارت خواهند داشت.

رئیس سازمان صمت فارس با تاکید بر اینکه با متخلفان برخورد قانونی لازم خواهد شد، گفت: از مدت شروع طرح نظارتی تعداد قابل توجهی پرونده تخلفاتی از غرفه‌های ترمینال مسافربری و فرودگاه، مراکز اقامتی گردشگری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای تحت عناوین مختلف از جمله عدم درج قیمت کالاها و خدمات، گران‌فروشی، تنظیم و جهت صدور رای به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32566

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.