• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4
رئیس سازمان صمت استان فارس:

ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع کالاهای اساسی خارج از شبکه انجام نمی شود

  • کد خبر : 32194
  • 22 اسفند 1400 - 12:12
ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع کالاهای اساسی خارج از شبکه انجام نمی شود
رئیس سازمان صمت فارس گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و پس از آن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی‌هایی با جهاد کشاورزی در رابطه با تامین میزان مورد نیاز کالاهای مصرفی نیز رصد و پایش شده است تا توزیعی در خارج از شبکه انجام نشود و نظام عرضه و تقاضا تعادل داشته باشد.

به گزارش سحاب پرس، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با همراهی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از وضعیت موجود در بازار با هدف صیانت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بازدید کردند.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در فرآیند بازدید از عرضه‌کنندگان کالاهای اساسی در مجموعه بنکداران شیراز، مطرح کرد: نحوه توزیع کالاها پس از تولید جهت عرضه به مصرف‌کنندگان بسیار اهمیت دارد که در راستا هم از طریق سامانه‌های مختلف و توسط منابع انسانی دولتی و مردمی بر بازار مصرفی نظارت و بازرسی لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین برخی از کالاها نظیر اقلام خوراکی در بازار مصرفی نیز ضرورت دارد، افزود: تلاش داریم با تامین مواد اولیه لازم و تولید متناسب با نیاز مصرفی بتوانیم در تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها، اقدامات مناسبی را انجام بدهیم.

ایزدی با اشاره به لازمه ثبات در بازار کالاهای اساسی، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و پس از آن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی‌هایی با جهاد کشاورزی در رابطه با تامین میزان مورد نیاز کالاهای مصرفی نیز رصد و پایش شده است تا توزیعی در خارج از شبکه انجام نشود و نظام عرضه و تقاضا تعادل داشته باشد.

رئیس سازمان صمت فارس از افزایش نظارت و بازرسی بر بازار با همکاری بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف و بسیج اصناف خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های کلان مربوط به فراگیر شدن نظارت مردمی اما برنامه‌های عملیاتی نظارت و بازرسی بر بازار با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود که با توجه به اهمیتی که در ایام نوروز وجود دارد این فرآیند تشدید و افزایش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32194

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.