• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

‌تسریع رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های تولیدی

  • کد خبر : 94018
  • 18 اردیبهشت 1403 - 20:07
‌تسریع رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های تولیدی
در پانصد و هفتاد و هفتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس راهکارهای رفع مشکل ۱۴ بنگاه اقتصادی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پانصد و هفتاد و هفتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها به منظور ضرورت بررسی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های توسعه‌ای و ساز و کارهای قانونیِ امروز، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در استانداری فارس برگزار شد.

در این نشست مشکلات و موضوعات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ماحصل آن، مصوباتی در جهت حل مشکلات این واحدها بود که به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این نشست گفت: این جلسه با حل و فصل مسائل و مشکلات ۱۱ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و گره‌گشایی از  ۳ بنگاه با زمینه فعالیت تولید کاشی و سرامیک، کارتن و… با موضوعات تامین اجتماعی، رفع محدودیت ناشی از چک برگشتی و افزایش برق مصرفی واحدهای تولیدی با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و ارتقای وضعیت سرمایه‌گذاری بررسی و برای برطرف شدن آن‌ها برگزار شد و در آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حمید رضا ایزدی با اشاره به اهمیت تسریع رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های تولیدی از طریق تشکیل جلسات کارگروه تسهیل به‌صورت مستمر گفت: هماهنگی لازم برای تکمیل طرح‌های صنعتی نیمه تمام، پیگیری تامین سرمایه ثابت و در گردش، احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال ، امهال بدهی معوق بانکی، تامین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیرساخت‌های لازم نظیرتامین آب و برق و گاز، موضوعات مالیاتی و بیمه، رفع مشکل زیست محیطی و…  از جمله موضوعات مورد بحث و تصمیم‌گیری در این کارگروه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=94018

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.