• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
5
رئیس کل دادگستری استان فارس:

جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای تحقق گام دوم انقلاب و تحول و تعالی قوه قضائیه است

  • کد خبر : 32141
  • 20 اسفند 1400 - 14:55
جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای تحقق گام دوم انقلاب و تحول و تعالی قوه قضائیه است
رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی استخدام کادر اداری قوه قضائیه در شیراز گفت: استخدام نیروهای جدید در دستگاه قضایی باید در راستای تحقق اهداف کلان گام دوم انقلاب و دستیابی به تحول و تعالی قوه قضائیه باشد.

به گزارش سحاب پرس، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه دیدار از حوزه های امتحانی برادران در شیراز ضمن بررسی فرایند برگزاری از جهاد دانشگاهی استان فارس در برگزاری استاندارد و منطبق با ضوابط آزمون های قوه قضائیه تقدیر کرد و گفت: سرمایه های انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع سازمانی، به مجموعه معنا و مفهوم می بخشند و زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم می سازد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه جذب نیروهای اداری متعهد و متخصص در دستگاه قضایی باید در راستای تحقق اهداف کلان و راهبردی گام دوم انقلاب و تحول و تعالی قوه قضائیه باشد اظهار امیدواری کرد با ورود نیروهای جدید کادر اداری در دادگستری فارس کیفیت ارائه خدمات قضایی به مراجعان افزیش یافته و رضایت مندی عمومی از مجموعه قضایی استان افزایش یابد.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری فارس نیز با بیان اینکه در این آزمون ۵۲۵۵ داوطلب در دو حوزه امتحانی در شیراز و همچنین شهرستان های جهرم و کازرون با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۳ داوطلب را خواهران و ۲ هزار و ۶۹۲ نفر را برادران تشکیل می دهند.
کورش زارعی با بیان اینکه استان فارس سومین استان کشور در تعداد شرکت کنندگان در آزمون استخدام کادر اداری در قوه قضائیه است گفت: در پایان این دوره از جذب کادر اداری قوه قضائیه ۳۵۹ نفر پس از قبولی در آزمون استخدامی و همچنین طی مراحل گزینش و مصاحبه در دادگستری استان فارس استخدام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32141

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.